Terug

Willen niet terugbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. S.

Naar: Cool blue

28/03/2024

Goedemorgen, Ik bestelde een Eurom Q-time 2000 en deze kwam beschadigd aan in de doos. ik stuurde 2 dagen hierna een foto naar de klanten dienst en zij vroegen terugbetaling of een nieuw toestel. Ik vroeg een terugbetaling en zij gingen mij een retourlabel toesturen. ik heb hen 3x moeten aanmanen dit te doen. Hierna zeiden ze dat dit buiten garantie is en dat dit niet meer mogelijk is.De garantie op de site staat op 2j en het rekken om dan maar niet terug te betalen is degoutant.kunnen jullie helpen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform