Beste ,
Op 29 september hebben onze schoonouders een bestelling gedaan voor een traplift .
Bedoeling was voor mijn zieke schoonpapa zodat hij terug boven kon om bij zijn vrouw te slapen . Had kanker .
Op 7 oktober is mijn schoonvader plotsvoverleden in ziekenhuis .
Op deze traplift
Hadden al een voorschot betaald van bij de 5000 euro .
Alle documenten zijn ondertekend door mijn schoonvader .
Ik heb de dagen erop gebeld naar klantendienst . Maar telkens geen antwoord waren de lijnen " bezet "
Uiteindelijk zaterdag 11 oktober gebeld naar winkel zelf ( door nummer 4 te drukken bij menu keuze ) ik was het beu . Toch een medewerker aan de lijn gehad . Een dame die me verzekerde dat dit wel in orde zou komen en ze dit zou bespreken met hoofd . Beloofde me maandag terug te bellen . Ik heb hierop die dag toch een mail gezonden naar salesdesk om mijn verhaal uit de doeken te doen en overlijdingsakte erbij gevoegd .
Maandag 13 oktober begrafenis schoonvader . Maar geen telefoon van firma noch reactie op mail .
Dinsdag 14 oktober gans de voormiddag terug gebeld en telkens terug niemand aan de lijn . Ook ingesproken maar niks naar ons toe .
Later op de dag hoor ik dat ze onze schoonmoeder hebben opgebeld . En haar min of meer gedwongen dat dit niet meer geannuleerd kon worden . Een arm mens , rouwend hierin de mes op de keel zetten . Wat is zij met een traplift die ze niet kan gebruiken ?
Wij snappen dat er administratieve kosten kunnen zijn . Maar wij willen die traplift niet .
Voorschot van bij de 5000 euro en dan nog restbedrag voor iets die niet bedoeld was voor haar . Bijna 12000 euro voor alles.
Ook documenten zijn ondertekend door mijn schoonvader .
Graag hadden wij deze aankoop geannuleerd alsook voorschot terug gehad.