Terug

willen geen prijs aanpassing doen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: VANDEN BORRE

09/11/2019

Ben in de week van 1 november naar Vande Borre Oostende gegaan voor info over een Senseo original. Ik had een promotie gezien in de Hubo folder en het toestel stond er voor 29.99€ ipv79.99€ te koop en ik had er 2 nodig. Wilde weten of ze de prijs gingen aanpassen? Had de folder tevens mee naar Vande Borre. De verkoopster die de info ging geven was, in bijzijn van mijn jonge zoon, zeer onbeleefd en gaf het werk door al vloekend naar een andere verkoper, hier doe jij die lastigaard zelf. Dit is de gekuiste versie.Die verkoopster is het niet waard om in de winkel de mensen te woord te staan ze kan eens niet antwoorden op een beleefd manier naar de klant en dan nog in bijzijn van kinderen.Heb overal rondgebeld en gedaan voor de nodige info te krijgen voor de prijs aanpassing of de laagste prijs garantie zoals VDB het noemt en toch doen ze niks.Op de site van VDB staat Verschijnt er een folder of promotie van een andere winkel? Dan volgen we ook die verlaagde prijzen. In de winkels drukken we dagelijks nieuwe prijsetiketten. En lanceert een andere winkel een grote kortingsactie? Dan vind je die ook bij ons. Zo simpel is het. Ik heb dit alles gedaan en nog vertikken ze om dit te doen.Een zeer ontevreden klant

Berichten (9)

VANDEN BORRE

Naar: P. B.

12/11/2019

Beste,Om je vraag te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig:- Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer)- Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers)- Het serienummer van je toestel- Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren- Je adresgegevens op het moment van je aankoop.Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen.Fijne dag,CynthiaConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

P. B.

Naar: VANDEN BORRE

12/11/2019

Geachte Cynthia,- heb nog niets aangekocht bij jullie daar jullie niet dezelfde prijzen hanteerden- voor het toestel info, zie foto in de eerste mail- geen serienummer daar geen aankoop- geen adres gegevens daar geen aankoop en waarom hebben jullie mijn adres nodig?- u kan mij bellen op 00/32/473/53.13.98 niet met een verborgen nummer bellen a.u.b.Vg,Philippe

P. B.

Naar: VANDEN BORRE

17/11/2019

Geachte Cynthia,Heb tot op heden nog steeds geen enkele reactie ontvangen van jullie kant.Noch via mail noch telefonisch.Mensen gaan noch denken dat Vanden Borre zich niks van aan trekt van de klant.Gelieve contact op te nemen om dit tot een goed eind te kunnen brengen.Ik wilde enkel maar 2 Senseo toestellen kopen bij Vanden Borre daar ik dacht, al dan niet verkeerdelijk, dat de dienstverlening er beter was. De akte van vertrouwen kan bij Vanden Borre kan men blijkbaar niet geloven en hun mails ook niet daar ze niet eens de moeite doen om te doen wat ze beloven.Vriendelijke groeten,

VANDEN BORRE

Naar: P. B.

18/11/2019

Beste,Om je vraag te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig:- Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer)- Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers)- Het serienummer van je toestel- Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren- Je adresgegevens op het moment van je aankoop.Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen.Fijne dag,Consumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

P. B.

Naar: VANDEN BORRE

21/11/2019

Geachte,Blijkbaar begrijpen jullie niet wat ik geschreven heb dus nogmaals, jullie kunnen me opbellen op volgend nr 00/32/473/53.13.98. U mag me 24/24 bellen ben steeds bereikbaar.Vg

VANDEN BORRE

Naar: P. B.

22/11/2019

Beste,Om je vraag te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig:- Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer)- Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers)- Het serienummer van je toestel- Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren- Je adresgegevens op het moment van je aankoop.Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen.Fijne dag,Consumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

P. B.

Naar: VANDEN BORRE

23/12/2019

Geachte Vanden BorreJullie laatste antwoord was dat jullie de brochure niet vonden en dus niet bestond.Wel voor de zoveelste keer ikzelf heb de papieren brochure, jullie hebben daar foto's van ontvangen en op het net vind je deze ook terug en als jullie nu eens wel een inspanning willen doen dan kunnen jullie naar Hubo zelf bellen zoal ik al heb gedaan en daar alle nodige info krijgen.Jullie doen niet eens de moeite om de mensen op te bellen, jullie sturen enkel maar automatisch vooropgesteld mails door naar de mensenUW AKTE VAN VERTROUWEN IS NIET TE VERTROUWEN.HET IS EEN MARKETING STUNT EN NIKS ANDERS.JULLIE HEBBEN ALTIJD EEN REDEN OM NIKS TE MOETEN DOEN.ZAL ER ALLES AAN DOEN OM DIT ZOVEEL MOGELIJK BERUCHTHEID TE GEVEN OP AL DE MOGELIJKE MANIEREN TOT MIJN BESCHIKKING

VANDEN BORRE

Naar: P. B.

24/12/2019

Beste,Om je vraag te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig:- Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer)- Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers)- Het serienummer van je toestel- Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren- Je adresgegevens op het moment van je aankoop.Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen.Fijne dag,CynthiaConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

P. B.

Naar: VANDEN BORRE

24/12/2019

Geachte Cynthia,en alle anderen, van de Consumentendienst,Daar jullie blijkbaar niet bij de top van jullie klas behoren in het begrijpend lezen heb ik de mails nog eens erbij gezet voor mensen die dit wel kunnen. Gelieve deze te laten lezen door mensen die weten wat klant tevredenheid is en een antwoord kunnen geven op ons probleem.Ben in de week van 1 november naar Vande Borre Oostende gegaan voor info over een Senseo original. Ik had een promotie gezien in de Hubo folder en het toestel stond er voor 29.99€ ipv79.99€ te koop en ik had er 2 nodig. Wilde weten of ze de prijs gingen aanpassen? Had de folder tevens mee naar Vande Borre. De verkoopster die de info ging geven was, in bijzijn van mijn jonge zoon, zeer onbeleefd en gaf het werk door al vloekend naar een andere verkoper, hier doe jij die lastigaard zelf. Dit is de gekuiste versie. Die verkoopster is het niet waard om in de winkel de mensen te woord te staan ze kan eens niet antwoorden op een beleefd manier naar de klant en dan nog in bijzijn van kinderen. Heb overal rondgebeld en gedaan voor de nodige info te krijgen voor de prijs aanpassing " of de laagste prijs garantie zoals VDB het noemt "en toch doen ze niks. Op de site van VDB staat " Verschijnt er een folder of promotie van een andere winkel? Dan volgen we ook die verlaagde prijzen. In de winkels drukken we dagelijks nieuwe prijsetiketten. En lanceert een andere winkel een grote kortingsactie? Dan vind je die ook bij ons. Zo simpel is het. " Ik heb dit alles gedaan en nog vertikken ze om dit te doen. Een zeer ontevreden klantGewenste oplossing 2 toestellen aan de prijs in de folder van de huboBijgevoegde documenten • 20191109_164249.jpg Geachte Cynthia, - heb nog niets aangekocht bij jullie daar jullie niet dezelfde prijzen hanteerden - voor het toestel info, zie foto in de eerste mail - geen serienummer daar geen aankoop - geen adres gegevens daar geen aankoop en waarom hebben jullie mijn adres nodig? - u kan mij bellen op 00/32/473/53.13.98 niet met een verborgen nummer bellen a.u.b. Vg, PhilippeGeachte Cynthia, Heb tot op heden nog steeds geen enkele reactie ontvangen van jullie kant. Noch via mail noch telefonisch. Mensen gaan noch denken dat Vanden Borre zich niks van aan trekt van de klant. Gelieve contact op te nemen om dit tot een goed eind te kunnen brengen. Ik wilde enkel maar 2 Senseo toestellen kopen bij Vanden Borre daar ik dacht, al dan niet verkeerdelijk, dat de dienstverlening er beter was. De akte van vertrouwen kan bij Vanden Borre kan men blijkbaar niet geloven en hun mails ook niet daar ze niet eens de moeite doen om te doen wat ze beloven. Vriendelijke groeten,Geachte, Blijkbaar begrijpen jullie niet wat ik geschreven heb dus nogmaals, jullie kunnen me opbellen op volgend nr 00/32/473/53.13.98. U mag me 24/24 bellen ben steeds bereikbaar. VgGeachte Vanden Borre Jullie laatste antwoord was dat jullie de brochure niet vonden en dus niet bestond. Wel voor de zoveelste keer ikzelf heb de papieren brochure, jullie hebben daar foto's van ontvangen en op het net vind je deze ook terug en als jullie nu eens wel een inspanning willen doen dan kunnen jullie naar Hubo zelf bellen zoal ik al heb gedaan en daar alle nodige info krijgen. Jullie doen niet eens de moeite om de mensen op te bellen, jullie sturen enkel maar automatisch vooropgesteld mails door naar de mensen UW AKTE VAN VERTROUWEN IS NIET TE VERTROUWEN. HET IS EEN MARKETING STUNT EN NIKS ANDERS. JULLIE HEBBEN ALTIJD EEN REDEN OM NIKS TE MOETEN DOEN. ZAL ER ALLES AAN DOEN OM DIT ZOVEEL MOGELIJK BERUCHTHEID TE GEVEN OP AL DE MOGELIJKE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform