Terug

Willen dat ik extra betaal

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Cool blue

06/02/2024

Beste, ik bestelde op 24 november een samsung wasmachine voor €649 met black friday korting. Ik heb toen de levering 2 weken uit gesteld omdat ik hem niet direct nodig heb. Bij coolblue vertelde de verkoper dat ik binnen 2 weken nog eens kon bellen om de levering nogmaals 2weken te verplaatsen. Dus belde ik na 12of 13 dagen naar coolblue en is de levering nogmaals verplaatst. Toen vertelde de persoon aan de telefoon dat ik eigenlijk zo vaak kon bellen als ik wil om de levering elke keer 2 weken te verplaatsen. Dus heb ik nog gebeld en gebeld. Elke keer kreeg ik als antwoord “geen probleem mijnheer ik verplaats het 2 weken”. De laatste keer (31 januari) dat ik belde konden ze bij coolblue niet in het systeem en moest ik een whatsapp bericht sturen met de vraag de wasmachine op 6 februari te leveren. Ze zagen toen dat er iets misgelopen was maar het zou in orde komen. 6februari stuur ik nog een whatsapp wanneer de levering zal zijn want ik heb geen nieuwe mail gekregen. Ik krijg als antwoord dat de levering geannuleerd is omdat de levering meerdere malen niet gelukt zou zijn. 336 euro hebben ze 8 januari al terug gestort (dit had ik niet gezien) 313 euro eco cheques heb ik nog niet terug. Dan kreeg ik als voorstel ze een nieuwe zouden bestellen als ik 336 euro plus 120 euro omdat er geen black friday korting meer op is, 456 euro opnieuw betaal. Na dit geweigerd te hebben en enkele berichten heen en weer te sturen kreeg ik als voorstel dat ze %50 van de extra prijs zouden laten vallen en ik dus nog 60 euro extra zou moeten betalen. Hier ga ik zeker niet mee akkoord. Ze zeggen dat het deels mijn fout is omdat het niet normaal zou zijn dat een levering zo lang blijft staan en weigeren hem terug te bestellen aan de oorspronkelijke prijs.

Berichten (6)

Cool blue

Naar: J. H.

08/02/2024

Hi Jordy,Ik begrijp dat je een nieuwe wasmachine met een goede deal wil aankopen.In principe zijn mijn collega's van de Klantenservice correct. Ons systeem laat toe om om de twee weken de levering uit te stellen. Wel kent dit niet onze voorkeur en is dit de reden waarom er maximum twee weken op voorhand via onze website besteld kan worden.Natuurlijk heb je dit telkens netjes gecheckt met onze Klantenservice en werd het ook aan je beloofd. Niet jouw fout dus. Bij deze wil ik je wel op de hoogte brengen dat je een levering één enkele keer kan uitstellen wanneer dit buiten de twee weken valt. Je kan het daarna niet meer laten opschuiven. Dit voor eventuele toekomstige aankopen die je bij ons zou doen.Per uitzondering op deze unieke situatie bied ik je de Samsung WW90T636ALH Autodose graag nog aan aan de prijs van de Black Friday deal, namelijk Eur 649,-. Ga je hiermee akkoord? Kan je dan drie dagen doorgeven waarop de levering kan doorgaan, alsjeblieft? Ik stel de bestelling dan voor je op, verreken het ecochequetegoed en stuur je een betaallink voor het overige bedrag.Sorry voor de verwarring!Ik zie je antwoord graag tegemoet komen.Met vriendelijke groet,Robert van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On February 6, 2024 at 6:54 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

J. H.

Naar: Cool blue

08/02/2024

Beste Robbert Bedankt voor je bericht. Ik zou de wasmachine graag nog aankrijgen aan de prijs van de Black friday deal. De levering kan op maandag 19 feb, woensdag 21 feb of vrijdag 23 feb als dit kan voor jullie. Heel erg bedankt, je maakt mijn dag terug goed. MvgJordy

J. H.

Naar: Cool blue

09/02/2024

Dag RobbertIk zag net de mail van de nieuwe bestelling. Is het mogelijk dat de ecocheques die nog op mijn account staan niet verrekend zijn?MvgJordy

Cool blue

Naar: J. H.

09/02/2024

Hoi Jordy,Fijn dat je hiermee akkoord gaat. Zonet heb ik de bestelling voor je opgemaakt en na betaling zullen we deze bij je leveren op 19 februari 2024.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On February 8, 2024 at 10:05 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: J. H.

09/02/2024

Hoi Jordy,Dat klopt. Ik had hier even overgekeken en ik heb het nu in orde gebracht. Ook heb ik je een nieuw betaalverzoek gestuurd.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On February 9, 2024 at 9:29 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

J. H.

Naar: Cool blue

09/02/2024

Heel erg bedankt. Fijne dag nog!MvgJordy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform