Hi Jordy,Ik begrijp dat je een nieuwe wasmachine met een goede deal wil aankopen.In principe zijn mijn collega's van de Klantenservice correct. Ons systeem laat toe om om de twee weken de levering uit te stellen. Wel kent dit niet onze voorkeur en is dit de reden waarom er maximum twee weken op voorhand via onze website besteld kan worden.Natuurlijk heb je dit telkens netjes gecheckt met onze Klantenservice en werd het ook aan je beloofd. Niet jouw fout dus. Bij deze wil ik je wel op de hoogte brengen dat je een levering één enkele keer kan uitstellen wanneer dit buiten de twee weken valt. Je kan het daarna niet meer laten opschuiven. Dit voor eventuele toekomstige aankopen die je bij ons zou doen.Per uitzondering op deze unieke situatie bied ik je de Samsung WW90T636ALH Autodose graag nog aan aan de prijs van de Black Friday deal, namelijk Eur 649,-. Ga je hiermee akkoord? Kan je dan drie dagen doorgeven waarop de levering kan doorgaan, alsjeblieft? Ik stel de bestelling dan voor je op, verreken het ecochequetegoed en stuur je een betaallink voor het overige bedrag.Sorry voor de verwarring!Ik zie je antwoord graag tegemoet komen.Met vriendelijke groet,Robert van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On February 6, 2024 at 6:54 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be