Terug

wil een artikel ruilen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: VANDEN BORRE

02/12/2023

beste, Ik kocht op 24/11/23 een hoofdtelefoon van jbl bij vandeborre te genk. Ik had dit graag geruild voor een ander model omdat deze niet naar mijn wens was. Ik kreeg te horen ik alleen kon ruilen als ik het product online had gekocht want dan had ik het product niet gezien en in de winkel wel. Nu moet u mij eens vertellen wat het verschil is met in de winkel want daar lag geen toonmodel en heb het ook maar op het zicht van de verpakking moeten kopen dus het zelfde principe als online verkoop. Ik vraag geen geld ik wil gewoon een ander model in de plaats inruilen en eventueel zelfs bijbetalen voor het duurdere model. Op zijn minst had je een toonmodel moeten kunnen voorleggen dat dit visueel en in de praktijk te proberen was . Dan had u recht van spreken als u zei u hebt de kans daar gehad om het te kunnen bekijken maar ik denk door een doos dat ik nog altijd niet de mogelijkheid heb om daar dwars door te kunnen kijken en vast te kunnen nemen.

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: S. S.

06/12/2023

Geachte,Het spijt ons te vernemen dat je niet tevreden bent over je aankoop.Ik moet helaas bevestigen dat een omruiling van de hoofdtelefoon niet mogelijk is.Er is inderdaad geen mogelijkheid om dergelijke toestellen te testen in de winkel. Je kan in de winkel wel het nodige advies vragen aan onze verkoper(s) vooraleer over te gaan tot aankoop.De wettelijke bedenktermijn is enkel geldig voor aankopen vanop afstand (voor deze aankopen kan er immers geen advies gevraagd worden aan een verkoper).We kunnen helaas niet op je vraag ingaan.Vriendelijke groetenDominiqueConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

S. S.

Naar: VANDEN BORRE

06/12/2023

Geachte , Sorry maar de service van de verkopers tegenwoordig laatOok te wensen over want lezen ookMaar het plakaatje af en trouwens een verkoper kan me niet vertellen hoe een koptelefoonOp mijn oren aanvoeltOf moetIk de verkoper op mijne kop zettenDenk ik toch maar eens goedeToffe reclame over jullie ga maken want dat vroegerDe klanten nog wat rechtenHadden is duidelijk ik jullie winkel niet van toepassingMvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform