Beste,
Ik boekte voor mijn dochter haar eerste reisje alleen via vlucht + hotel op booking.com.
Verbaasd logde ik in op booking en zie helemaal geen boeking staan.
Blijkbaar ging de boeking via lastminute.com.
Slechts 2 dagen na de boeking krijgt mijn dochter de info dat de terugvlucht gewijzigd wordt naar een vlucht met tussenstop via Spanje waardoor ze de hele dag onderweg is en die dag dus ook verliest.
Wij kozen bewust bepaalde vluchturen en betaalden hier ook voor.
Gezien dit haar eerste reis alleen is én ze minderjarig is willen wij dus absoluut NIET dat zij niet rechtstreeks kan vliegen, en ook niet dat zij een dag verliest.
Als we op de site van TAP kijken is de originele vlucht nog perfect beschikbaar.
Dit wijst dus op misleidende info om klanten te laten boeken, om nadien de vlucht te wijzigen. Dit is zeker niet wettelijk.
Gezien het bedrag op mijn rekening nog gereserveerd staat (en dus nog in behandeling is), wensen wij volledige annulatie van de boeking die werd gemaakt!
We probeerden contact op te nemen via de klantendienst van mijnlastminute(chat) maar werden afgescheept dat er een notitie zou gemaakt worden.
Graag zo snel mogelijk reactie en annulatie van de boeking zodat wij haar een alternatief kunnen zoeken.
Het boekingsnummer is 2994626869
Vriendelijke groeten!