Terug

Wijziging vlucht zonder melding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering vlucht

Klacht

J. B.

Naar: RYANAIR

13/07/2025

Beste, Op 21/10/2024 heb ik een vlucht geboekt van Olbia (Sardinië) naar Brussel voor een vlucht op zaterdag 28/06/25 om 19:55. Omdat ik vrijdagavond 27/065 nog geen bericht had gekregen om in te checken, controleer ik mijn Ryanair app en stel ik vast dat de vlucht verplaatst is naar zondag 29/06/25 11:25. Ik heb hier geen meldingen van gekregen dat de vlucht verplaatst was geweest! Dit had tot gevolg dat we last-minute nog een bijkomende overnachting dienden te boeken en een additioneel bedrag dienden te betalen voor parking in Charleroi. Ik heb een klacht ingediend via de Ryanair app op 27/06/25, maar tot op heden staat deze nog steeds in de status 'wordt uitgevoerd', alhoewel ze als informatie geven dat de klacht binnen de 7 dagen wordt geëvalueerd. Met de klacht had ik graag de extra gemaakte kosten van hotelovernachting (126,91 euro) en extra kost parking (35 euro) te verhalen op Ryanair. Alvast bedankt,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform