Beste,
Op 21/10/2024 heb ik een vlucht geboekt van Olbia (Sardinië) naar Brussel voor een vlucht op zaterdag 28/06/25 om 19:55.
Omdat ik vrijdagavond 27/065 nog geen bericht had gekregen om in te checken, controleer ik mijn Ryanair app en stel ik vast dat de vlucht verplaatst is naar zondag 29/06/25 11:25. Ik heb hier geen meldingen van gekregen dat de vlucht verplaatst was geweest!
Dit had tot gevolg dat we last-minute nog een bijkomende overnachting dienden te boeken en een additioneel bedrag dienden te betalen voor parking in Charleroi.
Ik heb een klacht ingediend via de Ryanair app op 27/06/25, maar tot op heden staat deze nog steeds in de status 'wordt uitgevoerd', alhoewel ze als informatie geven dat de klacht binnen de 7 dagen wordt geëvalueerd.
Met de klacht had ik graag de extra gemaakte kosten van hotelovernachting (126,91 euro) en extra kost parking (35 euro) te verhalen op Ryanair.
Alvast bedankt,