Terug

Wijziging van abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Telenet

23/02/2024

Beste, in november 2023 ddeden wij de aanvraag om een business abonnement (nr 440269660) op naam van Alcanne stop te zetten. Tevens deden wij de aanvraag om op 1 van de drie adressen (Minderbroedersrui, 9 2000 Antw.) een residentieel abonnemlent te starten op naaml van Su.zanne van Well. Wij kozen een abonnement ONE aan 95 €/maand, start datum 7/11/23Na tientallen telefoongesprekken met klantendienst, Technische Dienst en 3 bezoeken aan een Telenet shop is dit op 23/02/2024 nog steeds niet in orde !-Bij het inloggen op mijn telenet krijgf ik nog steeds het business klantennummer en dus geen toegang tot mijn abonnement.-De maandelijkse factuur bedraagt meer dan 130€ en is dus niet het afgesproken ONE abonnement.-Bij de rechtreekse lijn van de Technische dienst kreeg ik reeds 4 maal van een vriendelijke (maar duidelijk een beetje hulpeloze) medewerker de belofte : ik geef dit door aan de bevoegde dienst en u krijgt binnen de 2 weken nieuws quod none)Ik wil graag dit nu echt opgeloist weten, een rechtzetting van het door mij gekozen abonnement en een crediet nota voor de teveel aangerekende bedragen.Ook wil graag onmiddelijk het stopzetten van de betalingen via de BVBA Alcanne en een duidelijke facturatie aan Suzanne Van Well

Berichten (2)

Telenet

Naar: S. V.

29/02/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=SdQgq8Ne%2B9oMLW4_uyoBLJfgcc0bZaTH7tEM7NOH9w5jdw5HbxAxh7aClAgEwMlBOjw3qkHPZ9JIsPsQ5_l0k3wB6iSSS9

S. V.

Naar: Telenet

19/03/2024

Na Meer dan 3 maanden is sinds vorige week de toegang van Mijn Telenet van mijn abonnement 1208845837 eindelijk in orde lmaar .....sinds vrijdag werkt "verzenden" niet. Oop aanraden van een medewerkster die dit telefonisch,niet kon oplossen ging ik naar de telenet shop Meirbrug. Na lang zoeken heeft de medewerkster daar een aanpassing gedaan die de werking zou herstellen. Thuis gekomen was 1. Mijn "verstuurd" box leeg ! Ik ben dus alle verstuurde Mails kwijt ! 2. bleken de meer dan 5000 Mails uit mijn Telernet Mailbox opgevraagd. Mails versturen lukte even maar stoote vrij vlug. Maandag ging ik opnieuw naar de shop. Nieuwe poging zelkfde resultaat. Vandaag dinsdag 3de bezoek zonder resultaat! Het referentie nr van dit vandaag doorgegeven probleem is S-24378 . Graag verneem ik of ik voor tientalle telefoon gesprekken en meer dan 6 bezoeken de shop, een totaal van minimum 10 uur wachten aan telefoon en in de shop, het 3 maand durende onopgelost probleem en nuy het verschillende dagen met een Outbox die niet werkt een compoensatie kan worden vooirzien .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform