Beste, in november 2023 ddeden wij de aanvraag om een business abonnement (nr 440269660) op naam van Alcanne stop te zetten. Tevens deden wij de aanvraag om op 1 van de drie adressen (Minderbroedersrui, 9 2000 Antw.) een residentieel abonnemlent te starten op naaml van Su.zanne van Well. Wij kozen een abonnement ONE aan 95 €/maand, start datum 7/11/23Na tientallen telefoongesprekken met klantendienst, Technische Dienst en 3 bezoeken aan een Telenet shop is dit op 23/02/2024 nog steeds niet in orde !-Bij het inloggen op mijn telenet krijgf ik nog steeds het business klantennummer en dus geen toegang tot mijn abonnement.-De maandelijkse factuur bedraagt meer dan 130€ en is dus niet het afgesproken ONE abonnement.-Bij de rechtreekse lijn van de Technische dienst kreeg ik reeds 4 maal van een vriendelijke (maar duidelijk een beetje hulpeloze) medewerker de belofte : ik geef dit door aan de bevoegde dienst en u krijgt binnen de 2 weken nieuws quod none)Ik wil graag dit nu echt opgeloist weten, een rechtzetting van het door mij gekozen abonnement en een crediet nota voor de teveel aangerekende bedragen.Ook wil graag onmiddelijk het stopzetten van de betalingen via de BVBA Alcanne en een duidelijke facturatie aan Suzanne Van Well