Terug

wijziging na kredietaanvraag/aanbod

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Cetelem

12/09/2023

Beste, na de aanvraag van een autofinanciering - die heel vlot verliep, diende ik een aanpassing te vragen omdat de wagen ondertussen werd verkocht. Jammer genoeg is Cetelem telefonisch onmogelijk te bereiken. Tot 2x toe dacht ik geluk te hebben en wachtte ik 15 minuten aan de muziekband om dan eveneens de melding te krijgen dat de adviseurs momenteel niet beschikbaar zijn.Sinds vorige week woensdag (vandaag is het een week later dinsdag) heb ik dagelijks de moeite genomen om tussen 9u en 16u elk uur 3x te bellen om een medewerker te spreken en tot op heden is dat niet gelukt - telkens met de voicemail dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik het later opnieuw moet proberen.Mails worden volgens de automail pas na 5 werkdagen behandeld en mijn dossier dat ik heb aangevraagd, kan ik niet aanpassen zonder medewerker.Ik kan voor de aankoop van een nieuwe wagen niet voor- of achteruit door deze aanvraag, want deze is geregistreerd, dus kan ik ook niet bij een andere kredietmaatschappij terecht. Ik vroeg via mail om de aanvraag te vernietigen, maar daarop ook nog geen antwoord.Om nieuwe kredieten te verstrekken zijn ze er als de kippen bij, maar als klant blijf je in de kou staan wanneer je nog iets dient te wijzigen of het dossier wenst te vernietigen.Bovendien werkt hun chatbot uitsluitend in het FransEen misnoegde ex-Cetelem klant

Berichten (1)

Cetelem

Naar: F. S.

13/09/2023

Beste,Wij hebben de klacht van Mijnheer Segers goed ontvangen.Ondertussen hebben wij de klant gebeld en de aanvraag van deautofinanciering geannuleerd. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en blijven steeds tot uw beschikking voor eventuele vragen. Met vriendelijke groeten,Annick B.Complaints OfficerMontagne du Parc 8C - 1000 BruxellesWarandeberg 8C - 1000 Brusselplease consider the environment before printing This message and any attachments (the "message") isintended solely for the intended addressees and is confidential. If you receive this message in error,or are not the intended recipient(s), please delete it and any copies from your systems and immediately notifythe sender. Any unauthorized view, use that does not comply with its purpose, dissemination or disclosure, either whole or partial, is prohibited. Since the internet cannot guarantee the integrity of this message which may not be reliable, BNP PARIBAS (and its subsidiaries) shall not be liable for the message if modified, changed or falsified. Do not print this message unless it is necessary, consider the environment.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ce message et toutes les pieces jointes (ci-apres le "message") sont etablis a l'intention exclusive de ses destinataires et sont confidentiels.Si vous recevez ce message par erreur ou s'il ne vous est pas destine,merci de le detruire ainsi que toute copie de votre systeme et d'en avertirimmediatement l'expediteur. Toute lecture non autorisee, toute utilisation de ce message qui n'est pas conforme a sa destination, toute diffusion ou toute publication, totale ou partielle, est interdite. L'Internet ne permettant pas d'assurerl'integrite de ce message electronique susceptible d'alteration, BNP Paribas (et ses filiales) decline(nt) toute responsabilite au titre de ce message dans l'hypotheseou il aurait ete modifie, deforme ou falsifie. N'imprimez ce message que si necessaire, pensez a l'environnement.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform