Beste,Op 9 september 2022 kreeg ik een communicatie per mail van Basic-Fit die stelt dat het vanaf heden mogelijk is om de toegangswijze tot de club te veranderen naar QR-code in de app, in plaats van de traditionele lidkaart te gebruiken. In deze communicatie wordt eveneens toegelicht dat de huisgenoot en medegebruiker van deze lidkaart, een eigen QR-code kan verkrijgen in diens app. Op 12 september heb ik dan ook in de app de toegangswijze veranderd van lidkaart naar QR-code in de app. Nu blijkt echter dat de communicatie hieromtrent niet klopt, en dat de huisgenoot deze QR-code niét in diens app kan krijgen. Slechts één toestel per lidmaatschap kan een QR-code in de app hebben om toegang te krijgen (cfr. communicatie van de Klantendienst met referentie ref:_00D24fJbb._5005ITj4PY:ref). Hierdoor dienen wij terug over te schakelen op gebruik van de lidkaart om toegang te krijgen tot de club. Onze lidkaart werd echter ongeldig gemaakt op het moment dat ik de wijziging naar QR-code doorvoerde. Wij dienen nu een nieuwe lidkaart aan te kopen met een kost van 10€. De Klantendienst geeft aan dat Basic-Fit niet kan tussenkomen in deze kost, ondanks het feit dat wij deze onnodige kost moeten doen door een foutieve communicatie van Basic-Fit uit.Gezien deze kost gemaakt is door een foutieve communicatie van Basic-Fit, is het niet meer dan normaal dat Basic-Fit deze kost ook vergoed.Met vriendelijke groet,N.B.