Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

02/08/2024

Beste, In onze vorige mail meldden wij de mededeling van TUI dat onze luchthaven van vertrek (Antwerpen) zou gewijzigd worden. Wij hoopten op een mogelijkheid om onze vlucht kosteloos of met een minimum aan kosten te kunnen annuleren. Tot onze verbazing kregen wij gisteren (1.8) reeds een bericht van TUI dat onze vlucht op dezelfde uren door kan gaan vanuit Brussel. Wij hopen dat alles vlot verloopt en laten u weten dat onze klacht niet verder behandeld hoeft te worden. Vriendelijke groeten, Marc Vangeel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform