Klacht

M. V.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

30/07/2024

deze mail verstuurd aan TUI, na bericht dat de vlucht niet kan doorgaan via Antwerpen: Beste, Bedankt voor de info, niettegenstaande zijn we erg teleurgesteld met uw bericht. Sinds jaren maken wij gebruik van de luchthaven van Zaventem. Onder andere vanwege onze leeftijd, de bereikbaarheid, het vertrouwen in uw firma, besloten we onze vlucht naar Malaga te boeken via Tui met vertrek uit Deurne. We kunnen de redenen die uw maatschappij aanhaalt om de vlucht 'eventueel' via een andere luchthaven te laten verlopen nog begrijpen, maar geeft ons veel onzekerheid op dit ogenblik. We kunnen onze reis niet in het water zien vallen, wij bezoeken een familielid dat ernstig ziek is. Van uw luchtvaartmaatschappij verwachten wij meer dan een excuus. De mogelijkheid om uw klanten de vlucht kosteloos, of met een minimum aan kosten, te annuleren vinden wij in deze situatie wenselijk en eigenlijk noodzakelijk voor een luchtvaartmaatschappij van uw kaliber. Wij hopen dat u onze vraag in overweging neemt, we vertrouwen op een positief antwoord. vriendelijke groeten, Marc Vangeel-Annemie Possemiers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform