Terug

Wijziging korting na bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

B. B.

Naar: VANDEN BORRE

29/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 04/06/2022 heb ik een keuken bij u aangekocht in uw winkel kopen en was er bij aankoop een korting die u had gemaakt. Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Ik verzoek u daarom de beloofde korting te willen toepassen Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Originele bestelbon - Offerte - Voorschotfactuur

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: B. B.

30/07/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Dominique (Vanden Borre) 30 jul 2024 09:12 CEST Beste,Gelieve contact op te nemen met Vanden Borre KitchenJe kan hen bereiken op het volgende mail-adres : klantendienst@vandenborrekitchen.beVriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst Klachten 29 jul 2024 17:46 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JYWM5W-X564V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform