Terug

wijziging internetprovider

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: edpnet

22/08/2019

Beste, wij zijn recent aangesloten bij Edpnet, omdat we meer uploadsnelheid nodig hebben. Omdat Edpnet geen TV ondersteuning geeft, hebben wij ons bij Stievie aangesloten.Wij voldoen daarbij aan de voorwaarden opgelegd door stievie nl.: Kan ik Stievie aansluiten op een tv-toestel?Ja. Heb je een Apple TV met minstens iOS 9? Dan kun je streamen via Apple TV en Airplay. Het is dus géén app op je Apple TV. Hoe? Sluit je iPad of iPhone op hetzelfde netwerk aan als je Apple TV. Bovenaan verschijnt er rechts een icoontje. Klik erop, en je wordt met je Apple TV verbonden.Ook met een Chromecast (Android) kun je naar je tv streamen als je mobiel toestel en je Chromecast met hetzelfde wifinetwerk verbonden zijn.Je kunt je toestel ook met je tv verbinden via een HDMI-kabel.Voor Android heb je minimaal Android 4.4 nodig.Bij gebruik van Stievie blijkt dit niet waar te zijn. Na 10 min. valt ons tv-toestel steeds uit.Wij hebben dan Proximus gecontacteerd, en bij Edpnet een herroeping gedaan. Dit is gebeurd binnen de 14 dagen na activatie van hun internetdienst. Edpnet beweert dat de herroeping binnen de 14 dagen van de overeenkomst (bestelling) diende te gebeuren en zal ons nog blijven factureren voor de komende 6 maanden. Proximus spreekt dit tegen en beweert dat Internet ten alle tijde kan opgezegd worden. Ondertussen is Proximus bezig met de overschakeling.Wij wensen geen dubbele facturatie. De in bijllage toegevoegde OrderCONFIRMATION werd ons met de mail van 2/8/2019 toegestuurd.

Berichten (1)

edpnet

Naar: M. D.

23/08/2019

Uw ticket 1845967 Indien er nog vragen zijn, kan je steeds antwoorden op deze e-mail of klik hierBeste,Ik kan u bevestigen dat we dit abonnement niet langer kosteloos kunnen annuleren. We hebben uw bestelling ontvangen via onze website op datum van 20/07/2019.We hebben de dienst opgeleverd dd 02/08/2019. We hebben uw vraag tot annulatie van de dienst ontvangen dd 15 augustus oftewel meer dan 14 dagen na uw bestellingsaanvraag.Conform onze voorwaarden verstrijkt de herroepingstermijn veertien (14) kalenderdagen na de dag, ingeval van een dienst, van de sluiting van de overeenkomst. Hoogachtend, Met vriendelijke groeten, Christophe Salden Commercial Manager www.edpnet.be vrijdag 23 augustus 2019: Follow us on: © 2019 edpnet Algemene voorwaarden Wettelijke bepalingen beleid Mail Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform