Terug

wijziging forfait

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: OCTA+

26/03/2024

Beste, het forfait voor de zonnepanelen is van 126,00€ naar 788,98€ / jaar verhoogd. Dus zonder stijging in verbruik, zonder berichtgeving hierover is men energiekost gestegen met 662,98€. Dit is niet aanvaardbaar voor me. Wat kan ik hiermee?

Berichten (2)

OCTA+

Naar: K. M.

26/03/2024

Geachte Mevrouw, Mijnheer,We hebben uw mail goed ontvangen.We hebben uw vraag naar de betrokken afdeling doorgestuurd en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden.Met energievolle groetenHet OCTA+ TeamChère Madame, cher Monsieur,Nous avons bien reçu votre message.Votre question a été transférée au département concerné. Nous nous efforçons de répondre à votre question le plus vite possible.Energiquement vôtre,L’équipe d’OCTA+

OCTA+

Naar: K. M.

03/04/2024

Beste mevrouw/meneer, Wij hebben onze klant betreft de Forfait Zonnepanelen een antwoord en een voorstel voorzien.Het voorstel gaat als volgt:Het forfait zonnepanelen geldig voor de periode van 11/04/2023 tot 11/04/2024 bedraagt 10,6/kVA per maand, zoals aangegeven op uw tarieffiche. Zoals u weet worden uw tarieven jaarlijks hernieuwd, zoals aangegeven op al uw facturen, op basis van de tarieffiche van twee maanden vr de hernieuwingsdatum. De tarieffiche die van toepassing is op uw huidige elektriciteitscontract is bijgevolg die van februari 2023. Ook is deze sinds 11/04/2023 permanent beschikbaar op uw persoonlijke klantenzone via www.octaplus.be.Wij zijn dan ook van mening dat wij u altijd goed op de hoogte hebben gehouden. Echter, zonder enige nadelige erkentenis en om een goed klantencontact met u te behouden stellen we u voor om de helft van de kosten die we doorrekenen via het Forfait Zonnepanelen op ons te nemen, en uw Forfait zodoende te verlagen naar 5,30/kVA/maand voor de periode van 11/04/2023 tot 11/04/2024. Dit voorstel is 1 maand geldig en op voorwaarde dat het vertrouwelijk blijft. Na ontvangst van uw aanvaarding sturen wij u een creditnota. Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder. Met energieke groeten, Femke Om al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform