Terug

wijziging boeking naar een andere bungalow

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: CENTER PARCS

14/02/2024

Ik maakte telefonisch een boeking voor een weekendje Centerparcs. Ik boekte voor 5 personen een Comfortbungalow. Volgens de voorwaarden kan je je boeking aanpassen tot 21 dagen voor vertrek. Vandaag belde ik om te vragen om de bungalow te wijzigen naar een duurdere iets luxueuzere bungalow. (PREMIUM). Ik had online al gezien dat de prijs dan 559 euro zou zijn ipv 505. De medewerker aan de telefoon vertelde me echter dat het 622 euro zou zijn. Reden volgens hem omdat ik geboekt had met de korting dreambaby en dan moest hij nu die korting ook toepassen. Ik heb echter geen kleine kinderen en die korting was enkel een code die je online kon vinden. Zelf ben ik 55+ en dan kreeg ik ook sowieso evenveel korting. Dus ik vroeg nu gewoon een andere bungalow met dan de 55+ korting , want maakt mij niet uit hoe de korting noemt. Maar de medewerker zei dat ik sowieso de dreambabykorting moest nemen, wat dus blijkbaar duurder is.(622 euro ipv 505 euro) Ik betreur het dat ze zo handelen. Is dit correct? Klantvriendelijk is het sowieso niet. Zou hier nog iets aan gedaan kunnen worden? maw de premium a 559 zoals ik ook de site kan zien?

Berichten (1)

CENTER PARCS

Naar: S. G.

14/02/2024

Geachte gast,Dit e-mailadres is vanaf heden inactief.Voor opmerkingen i.v.m. uw afgelopen verblijf, vragen wij u uw klacht aan ons kenbaar te maken via de daarvoor voorziene link: s:contactariane.com/be .*************************************************Dear guest,This e-mail address is now inactive.For remarks regarding a previous stay, we kindly ask you to use the following link: s:contactariane.com/be . *********************************************Cher invité,Cette adresse e-mail est actuellement inactive.Pour les commentaires concernant votre dernier séjour passés, nous vous demandons de nous faire connaître votre plainte via le lien fourni: s:contactariane.com/be.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform