Terug

WIJZIGING BETAALVOORWAARDEN ZALANDO

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: ZALANDO

04/09/2023

Beste, Ik heb 5/08 een bestelling geplaatst bij Zalando. Dit met achteraf betalen. Normaal gezien is het mogelijk om achteraf te betalen met cadeaubonnen of het bedrag dat nog op je account staat. Sinds vorige week is deze optie gewijzigd, waardoor het niet meer mogelijk is om achteraf te betalen met cadeaubonnen. Echter heb ik nog een openstaand saldo staan, en nog 200 euro cadeaubonnen op mijn account. Zonder enige communicatie is deze optie gewijzigd bij Zalando, wat ik niet kunnen vind. Om deze reden stuur ik jullie om te horen of ik hiertegen iets kan vernemen of dit hun volste recht is om dit zonder enige communciatie aan te passen.Alvast bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform