Terug

Wijziging Betaalmethode HP-Inkt Plan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: HP

11/07/2023

Beste, Heb Ink Plan abonnement bij HP ( 5.39€/maand)Wijzigen van betaalmethode ( nieuwe VISA-kaart, andere vervaldag) lukt niet 1. 6 juli gemeld via on line support What's app2.7/7 -HP vraagt identficatie gegevens3.7/7 : 18 uur, geen antwoord4.9/7 : HP meldt dat er openstaand saldo van 53.99 €/ipv 5.39 € saldo openstaat5.9/7 18 uur: HP vraagt of ik wil bevestgen dat ik PayPal gebruik..(?)6. 10/7 HP stuurt video tutorial om betaalmethode te wijzigen, stuurt me door naar telefonische support 026 20 01 467.Telefonisch meldt men mij dat credit cards niet meer kunnen, wél debet-kaart8. 11/7 Ik installeer PayPal- en meld dat.9.11/7 Inmiddels DEBET-card ingevuld, maar acount lijft geblokkeerd..... en dan herbegint de cyclus....[11/07/2023 09:38:51] Bart: Doen jullie vooral geen moeite meer..Ik zeg mijn contract op. Mijn volgende aankoop zal geen HP meer zijn...Jullie kunnen deze casus gebruiken in de opleiding van helpdeskmedewerkers als voorbeeld van hoe je ervoor zorgt dat klanten niet voor HP meer kiezen..Met bijzonder weinig hoogachting,Een trouwe ( nu ex-) klant.[11/07/2023 10:47:02] HP Ondersteuning: Mijn naam is Dinchen, ik zal vandaag uw vertegenwoordiger van de technische ondersteuning zijn.Dank u voor uw tijd en geduld. Mijn excuses voor het ongemak. Ik begrijp het probleem waarmee u wordt geconfronteerd en ik zal u daarbij helpen.[11/07/2023 10:47:08] HP Ondersteuning: Ik zou echter nog een paar details nodig hebben voordat we verder gaan en u verzoeken mij hetzelfde te verstrekken:Voornaam en achternaam:e-mailadres:Naam van het land:Productmodelnaam en serienummer:Opmerking: U vindt het serienummer op de achterkant van de printer. Het serienummer staat aan de onderkant van de printer of zijkant van de printer op het productlabel en het serienummer begint met TH of CN of VN.[11/07/2023 11:05:47] Bart: Beste Dinchen ( of chatbot met deze naam)...ik meldde net dat jullie GEEN MOEITE MEER MOETEN DOEN.Om vertaalproblemen te vermijden even loud & clear :I am very, very dissatisfied about the HP-support. It took me 4 days to get an answer to a simple question. In the meanwhile, my account was blocked, and I couldn't print anymore. Update of payment method didn't work with a credit (visa) card, I had to change it to a DEBET card, all the sudden. Without any explanation… This chat-session proves that it took 5 working days to solve this issue. I already suggested that my case should be used for training purposes as an example how to lose customers efficiently.And now I'm asked for identification of myself and the printer....My plan is suspended now, and will cease, if there is no apology or compensation for the inconvenience entirely due to the inadequate and unprofessional service of HP.behaviourOorzaak: 1.HP-Ink Plan meldt niet expliciet dat Credit-cards niet meer kunnen.2. OnLine support en Telefonsche helpdesk geven andere instructies.3. De chat-helpdesk is allesbehalve klantvriendelijk, lijkt het probleem niet te begrijpen en draait iin rondjes.Impact : 6 dagen zonder printer, nodeloos heen-en weer gechat met bots die ondermaats zijn.Gevolg : 6 dagen zonder printer ( in Home working context)Ik zet mijn plan on hold en zeg het op tenzij ik gecompenseerd word of tenminste gemeende excuses krijg voor de klantonvriendelijke support.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform