Terug

Wijziging betaalde stoelen Brussels Airlines

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Brussels Airlines

01/06/2022

BesteWe hebben voor beide vluchten (21/05 en 28/05) stoelen betaald (voor de motor en aan het raam). Op beide vluchten hebben we onze voorkeursstoelen niet gekregen. We zaten in de middenconsole met 4 naast elkaar, tot onze grote spijt ver achteraan het vliegtuig en achter de motoren. Daarnaast konden we soortgelijke stoelen wel nog aanduiden, maar werd er aangegeven dat we hiervoor €30 per stoel moesten betalen (terwijl we dit al bij het boeken -in februari- hebben betaald en geregistreerd). Wat zin heeft het om op voorhand dan nog stoelen te kiezen en er al voor te betalen? De consumentendienst geeft aan dat ze dit niet gaan terugbetalen. En dat Brussels airlines ons soortgelijke stoelen heeft aangeboden. Wat dus helemaal niet klopt (want we zaten achteraan het vliegtuig en niet aan het raam).We willen graag onze €30 pp per vlucht terugvorderen (totaal: €240). Met vriendelijke groetenSara Vandervelde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform