Terug

wijziging abonnement zonder medeweten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

22/02/2018

Ik heb gisteren contact opgenomen met jullie. (ik ben beginnen bellen om 17h22 en had een omstreeks 19h00 iemand aan de lijn die mij kon helpen)Ze hebben mij uiteindelijk 1h30 aan de lijn gehouden.Ik heb gisteren een brief ontvangen van de deurwaarder ivm achterstallige facturen.Ik heb gisteren aan de collega verteld dat dit onmogelijk is.Wij hadden namelijk het abonnement Mobile Internet Data.Wij betaalden aansluiting per dag.Blijkbaar is er zonder ons medeweten een wijziging gebeurt van tariefplan.Wij zijn hier nooit van op de hoogte gebracht, wat al niet kan zonder mijn goedkeuring.Ik heb niet gekozen voor een ander tariefplan!Dit is ook door de collega aan de telefoon bevestigd.Wij betaalden steeds een bedrag van 35,99 euro per maand.Gisteren is er mij telefonisch bevestigd dat de facturen niet klopten en de tariefwijzing onterecht was.Hij ging een dossier opstellen en ik ging vandaag telefoon krijgen om te zien hoe ze dit gingen rechtzetten.Wij hebben hier niet om gevraagd.Wij hebben trouwens nooit facturen van ontvangen en geen aanmaningen.Nu zitten wij in de problemen door jullie omdat jullie zomaar ons tariefplan wijzigen zonder ons hiervan op de hoogte te brengen.Gisteren heeft de collega gezegd dat er een dossier van opgemaakt ging worden.Ik heb deze ochtend om 9h30 telefoon gekregen van het nummer 02/235 40 00 (deze heeft 2x gerinkeld en dan was het gedaan, ik heb niet de tijd gehad om op te nemen)Nu heb ik daarjuist proberen te bellen naar dit nummer, maar deze melden dat je naar het nummer 0800 22 800 moet bellen.Daar heb ik naar gebeld en deze melden dat er geen dossier is opgesteld.En dat ik contact moet opnemen met de deurwaarder.Dus ik krijg 2 verschillende verhalen.Gisteren is er mij een oplossing beloofd, maar vandaag wordt dit weer ontkent.Ik zit wel in deze problemen door jullie.Ik verwacht een oplossing langs jullie kant aangezien jullie deze fout hebben gemaakt.Jullie wijzigen zomaar abonnementen zonder medeweten van de klant.Kan er mij iemand een oplossing bieden en zo snel mogelijk.

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. C.

01/03/2018

Dag mevrouw,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie aan de ombudsdienst zal worden bezorgd vermits u ook via hen een klacht heeft ingediend.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,MarianneHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOf bel ons gratis op 0800 22 800Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.***** Disclaimer *****:www.proximus.be/maildisclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform