Terug

Wij willen factuur altijd per post op papier !

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

02/12/2019

Geachten, om de zoveel tijd vraagt u per e-brief of wij onze factuur elektronisch willen ontvangen, neen dus ! Onderstaand uw e-brief van heden, op klikken om te wijzigen is toevallig buiten gebruik, ook via mijn Proximus. Wij willen erop wijzen dat wij in het vervolg géén facturen meer zullen betalen tenzij deze per B-post werden geleverd. Dank bij voorbaat. Dayma Dominguez en Daniel Van 'tveld Azaleastraat 2 te 8434 WestendeBeste klant, Binnenkort zal je, net als ruim 1,3 miljoen andere Proximus-klanten, je aanrekeningen via e-mail ontvangen. Het is niet verwonderlijk dat de digitale factuur ondertussen al zo goed is ingeburgerd. Zij biedt immers heel wat praktische voordelen: •minder paperassen: gedaan met stapels aanrekeningen! Alle details van je aanrekening worden bewaard in je beveiligde MyProximus-account. Zo kan je je aanrekeningen van de afgelopen twee jaren op elk moment raadplegen •in één oogopslag zie je welke al betaald zijn en welke nog openstaan •elke maand word je per sms en/of per e-mail op de hoogte gebracht dat er een nieuwe aanrekening online staat. Is er een aanrekening aan je aandacht ontsnapt? Geen probleem: we sturen kosteloos een herinnering met de post naar jou thuis! Toch liever een papieren versie? Gelieve dan binnen twee weken na ontvangst van dit bericht op onderstaande knop te klikken. Ik verkies de papieren versie Na het verstrijken van die twee weken werkt de link niet meer. Je kan altijd via MyProximus aangeven dat je toch een papieren aanrekening verkiest. Met vriendelijke groeten,Het Proximus-team

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. V.

03/12/2019

Dag mevrouw, mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,LieselotHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/supportwww.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOf bel ons gratis op 0800 22 800Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2019-12-02-20.50.51.000000 ====== Unsubscribe--Ref. [THREAD_ID:192961043614]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform