Op 23 januari 2021, u leest het goed meer dan 8 maanden geleden, bestelden wij bij Sleepworld Zaventem 2 matrassen, 2 bedden en 2 bijpassende nachtkastjes. Of dat dachten we toch...Toen op 8 juni (meer dan een maand later dan beloofd) onze bestelling werd geleverd, waren de nachtkastjes totaal fout. Verkeerde model, kleur, alles wat je maar kan bedenken.De verklaring er zal een fout tijdens de bestelling in de winkel gebeurd zijn. De mensen verantwoordelijk voor de levering konden dan natuurlijk makkelijk hun handen in onschuld wassen, want zij hadden hun job gedaan.Ik werd gevraagd het volledige bedrag van mijn bestelling te betalen. Ik wijgerde, maar heb het uiteindelijk toch moeten betalen want anders zou 'de bestelling van de juiste nachtkastjes NOG langer duren'De foute nachtkastjes werden achtergelaten, er werd me beloofd dat ze zo snel mogelijk zouden gewisseld worden en dus betaalde ik de rekening, die ter info bijna 5000 euro was.De winkel vertelde me daarna zonder blozen dat het toch even lang zou duren eer de juiste nachtkastjes zouden worden geleverd, want ze moesten ze opnieuw bestellen, maar ze gingen dat wel 'urgent' doen.10 weken wachttijd werd me verteld, bijna evenlang als de orginele bestelling, dus de 'urgentie' ervan ontsnapte toch wel aan mij.Maar goed, brave klant, dus we wachten 10 weken. Wie kan tellen, weet dan dat eind augustus de nachtkastjes er dan toch (eindelijk) moesten zijn.Ondertussen had ik wel een waardebon van 100 euro gekregen. Fantastisch toch? Geen terugbetaling, maar een waardebon voor Sleepworld, want men koopt inderdaad elke maand een ander bed. 100 euro tov een rekening van 5000 euro, zielig.Maar hier stopt het verhaal spijtig genoeg niet. Het is nu eind september en we hebben NOG STEEDS onze nachtkastjes niet. Eind augustus had ik al naar de winkel gebeld en daar vertelden ze me (zoals gewoonlijk) dat het nu toch echt niet lang meer kon duren. Want dat is hun antwoord op alles bij Sleepworld: 'het is niet onze fout' en 'volgende week komt uw bestelling binnen'. Want dat is makkelijker dan effectief een klantendienst bieden.We zijn een maand later, dus ik bel opnieuw naar Sleepworld Zaventem waar ik de nieuwe manager aan de lijn krijg, die niets afweet van mijn verhaal, maar me wel kon vertellen dat de nachtkastjes zelfs nog niet 'op het schip geladen'zijn'Oh ja, de nachtkastjes komen per boot en die reis duurt ook nog eens minstens een maand. We zullen dus mogen blij zijn als we onze nachtkastjes voor kerst hebben!Alle begrip voor de lange wachttijden door corona, alle begrip dat er een foute bestelling is gebeurd, iedereen maakt al eens een fout, maar dit gaat te ver!Ik heb bijna 5000 euro betaald en wacht na meer dan 8 maand nog altijd op mijn meubels! De service is echt NUL bij Sleepworld, ze sturen je van het kastje naar de muur (pun indended) en laten je alles betalen zodat zij hun geld alvast hebben, zonder verdere opvolging of enige klantendienst, om dan een 'geste' te doen met een korting van 100 euro indien je bij hen nog iets koopt?! Nooit zal ik nog een voet binnenzetten bij sleepworld en je mag er vanop aan dat mijn familie en vrienden dat ook niet zullen doen.Een voorbeeldje van normale klantenservice: bij onze gordijnen werd er ook een fout gemaakt (foute afmetingen). Dat bedrijf is al na 6 weken de juiste gordijnen komen brengen EN heeft me 20% korting gegeven op het originele factuur. Geen waardebon, want men beseft nu eenmaal dat men niet alle dagen nieuwe gordijnen of nieuwe bedden koopt waarde-bonnen zijn dan ook waarde-loos.Ik zal wekelijk naar de winkel blijven bellen, tot mijn nachtkastjes er zijn en als ze eenmaal geleverd zijn (NA BIJNA EEN JAAR WACHTEN) hoop ik uit de grond van mijn hart dat ik nooit nog te maken moet krijgen met de ondermaatste klantenservice bij Sleepword.