Terug

Wigo tv-box inbegrepen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. W.

Naar: Telenet

04/02/2020

Beste, op maandag 3/2/2020 stapte ik over naar Telenet WIGO, in de beschrijving staat duidelijk dat in het Telenet WIGO Abonnement de Telenet tv-box inbegrepen zit zie bijlage, ook maakt Telenet een onderscheid op hun website tussen de HD Digicorder en de Telenet TV-box. echter wanneer ik vraag hoe ik deze kan bekomen dien ik 50€ op te leggen voor dit toestel, enkele maanden geleden was dit nog 35€ ? Ik ben de graaicultuur van deze firma zo beu, verborgen regeltjes valse reclame. Ik als consument betaal 50% meer dan het gemiddelde in Europa bij Telenet, dan verwacht ik ook de recentste technologie en kwaliteit verbonden aan de vraagprijs die de provider aanrekent. Zonder me te moeten verdiepen in alle kleine lettertjes die ergens 30 pagina’s diep in hun website verwerkt zitten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform