beste, ik wenste mijn 5de nummer in mijn wigo abonnement te activeren. Hoewel ik dit zelf online nog kon doen en de optie nog beschikbaar is, bleef de pagina haperen in de laatste stap. Na contact met de klantendienst krijg ik de melding dat dit niet meer gaat omdat alle abonnementen omgezet worden naar One. Concreet in mijn geval zou de goedkoopste formule resulteren in een hogere maandkost en een lagere internetsnelheid. Het prijsverschil is significant, in mijn geval 15 eur / maand meer. Wil ik wat sneller internet, dan loopt dat op tot 35 eur / maand meer. Ofwel 180 Eur per jaar meer of 420 Eur per jaar meer. (Veel) meer kosten, minder aanbod en kwaliteit dus. Dat werd ook toegegeven, maar als troostprijs zijn er dan zogenaamde herfst of winter acties waar je aan een lagere prijs iets aanvullend kunt kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt en waar je niet op zit te wachten. Een nogal vreemde gang van zaken, terwijl ik in mijn huidig abonnement wel recht & plaats heb voor dat vijfde nummer, zonder bijkomende kost, met behoud van mijn huidige internetsnelheid. Een snelheid die trouwens op geen enkel moment wordt gehaald, en ja, ik test die snelheid op de kabel en niet via WiFi. Niet echt service, noch een geweldige klanten experience.