Terug

Wifi werkt al een week niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Proximus

04/10/2023

Beste, ik heb al een week geen wifi en al meerdere keren gebeld en geen hulp ontvangen! Vandaag langs gekomen en nog steeds het probleem niet opgelost. Ik en mijn mama werken van thuis en moeten op mobiele data werken die soms ook niet werkt. Zo gaat dat niet!

Berichten (3)

Proximus

Naar: M. C.

06/10/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer/ mevrouw Maxime Coussens in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-04-20.13.17.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001982840]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001982840]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: M. C.

06/10/2023

Geachte heer,mevrouwDe klant Maxime Coussens is ondertussen verder geholpen door onze diensten.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-04-20.13.17.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001982965]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001982965]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: M. C.

10/10/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-04-20.13.17.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002101217]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002101217]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform