Terug

Wifi Powerline adapter wordt gefactureerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. H.

Naar: Telenet

13/07/2020

Beste, in begin maart hadden wij problemen met onze Powerline adapter van Telenet. Deze enkele Powerline adapter hoort bij een Powerline set welk Telenet gratis ter beschikking stelt. De dame van de Telenet klantendienst stelde voor, het ene defecte toestel door een nieuw toestel te vervangen en ik moest het defecte toestel terugbrengen na een Telenet winkel. De nieuwe Powerline was hier binnen de 2 dagen en alles was ok, zo dachten wij. Door Corona kon ik het defecte toestel niet onmiddellijk terug brengen maar vandaag, 13/07 ging ik dit proberen. Zonder succes ! De Telenet winkel Computer Checkpoint in Sint Denijs Westrem kon mijn Powerline niet accepteren omdat het een Powerline set is en men kan de Powerline alleen maar als set terugbrengen. Zij hebben mij wel aangeraden mijn factuur te controleren of Telenet de nieuwe Powerline Adapter aanrekent. En dit is het geval. Een stuk van mijn gratis set is kapot en in plaats van een nieuw set te sturen, sturen zij gewoon een bijkomende adapter die zij met € 2,- maandelijks kunnen factureren. En dat doen zij nu al sinds Mei.Maar het meest irritantste en frustrerende is het verlies van tijd in een Telenet winkel, ( half uur aanschuiven plus half uur hin en weer rijden ) om dan te horen dat ik het defecte toestel niet, zoals de dame van Telenet mij opgedragen had, mag teruggeven.Met dank voor jullie opvolging

Berichten (4)

Telenet

Naar: R. H.

27/07/2020

Klantennummer: 516008270 Beste meneer Horatschek, Ik bevestig hierbij graag ons telefoongesprek van 27/07/2020 aangaande uw klacht. Alvast bedankt dat u even de tijd nam om uw kalcht te bespreken. Met vriendelijke groeten, Jurgen Telenet Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --

R. H.

Naar: Telenet

23/08/2020

Geachte, ook heb ik de Wifi Powerline booster op 03/08/2020 terug bezorgd aan Telenet via de Checkpoint Telenet winkel in Sint-Denijs-Westrem, wordt de huur ervan nog altijd aangerend. Ook hebben jullie Euro 5,- port kosten aangerekend voor een levering voor een Powerline Set welk ik door jullie fout opnieuw most bestellen. Gelieve dit nog asap recht te zetten zodat wij deze klacht eindelijk kunnen afsluiten.Dank bij voorbaat. Mvg, Ralph Horatschek

Telenet

Naar: R. H.

25/08/2020

Klantennummer: 516008270Beste Mevrouw Van Twembeke Naar aanleiding van je klacht, probeerde ik je enkele keren te contacteren. Jammer genoeg kon ik je niet bereiken. Ik heb je een mail gestuurd met de vermelding van een gratis nummer waarop je ons kan contacteren. Met vriendelijke groet Heike Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --

Telenet

Naar: R. H.

27/08/2020

Klantennummer: 516008270 Beste Meneer Ralph Horatschek Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 27-08-2020 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groet Jan Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform