Beste,Op woensdag 7/9/2022 belde ik naar Orange om te melden dat ik geen WiFi en geen TV had. Ik ben business klant bij Orange, ben zelfstandige en werk van thuis uit. Dit is nogal moeilijk zonder internet. Telefonisch geven ze me zaken door dat ik moet testen, zonder resultaat dus er wordt een technieker gestuurd. Eerst volgende vrije datum: volgende week dinsdag mevrouw 13/9/2022Dus bijna een hele week zonder WiFi (en TV) als zelfstandige die thuis werkt.Ter compensatie wordt er 10GB mobiele data opgeladen op mijn abonnement... wat uiteraard niks is als je daarvan een hele week moet werken...Maandag 12/9/2022 11u bel ik dus terug naar Orange om extra compensatie te vragen vermits mijn mobiele data al opgebruikt zijn. Ja, we laden nogmaals 10GB op, we begrijpen uw situatie...Na meer dan een uur aan telefoon te hangen.Om 15u bel ik terug omdat ik nog altijd niet verder kan vermits er nog altijd geen 10GB extra is toegevoegd... weer een uur aan telefoon, van de ene naar de andere doorgeschakeld worden... ja mevrouw ge hebt die al gekregen... nee ik heb die niet gekregen... Ahja we proberen het opnieuw maar dit kan even duren... Hele dag geen 10GB bij gekregen dus een hele dag niet kunnen werken.Dinsdag 13/9 om 8u weer telefoon naar Orange, weer van kastje naar de muur om na een uur van de telefoonlijn gegooid te worden.Weer opgebeld, om uiteindelijk te horen dat ze mij geen extra 10GB kunnen geven en dat als ik extra data wil ik dit zelf moet betalen... Dus ik moet extra betalen voor een probleem dat mijn fout niet is... Na een uur word ik weer van de lijn afgegooid zonder oplossing...Nu bel ik voor de derde keer naar Orange op 1 dag zonder iemand aan de lijn te krijgen of zonder extra compensatieDus een week wachten op een technieker als zelfstandige met een business abonnement geeft uw recht op 10GB compensatie aan mobiele data?Wie kan er daarmee een week verder?Om dan nog maar te zwijgen over de manier je bij de klantendienst van hier naar daar wordt gestuurd en in totaal al meer dan 5u aan telefoon hangt om er al 3 keer van te zijn gegooid zonder oplossing...