Beste, om bij Telenet een wifi booster te bestellen zijn er 2 opties. De Telenet app installeren om deze gratis te verkrijgen of contact nemen met Telenet en maandelijks een bijdrage betalen.Ik opteerde om de Telenet app te installeren. In de net geïnstalleerde app ontbrak het deel 'Mijn thuisnetwerk' om de wifibooster te bestellen, dus nam ik telefonisch contact met Telenet. Ik volgde de raad van de bediende van Telenet en verwijderde de app en herinstalleerde de app, opnieuw ontbrak het deeltje om de booster gratis te bestellen.Ik had 2 keuzes de Telenet app blijven verwijderen en herinstalleren en hopen dat het deeltje er ooit eens bij zou staan of deze via de bediende de wifibooster(s) bestellen maar dit zou mij maandelijks een bijdrage kosten. Na een telefoonverbinding van 46 minuten (ongeveer 35 minuten wachten en een effectief gesprek van ongeveer 10') werd het gesprek stopgezet.Ik weiger maandelijks een bijdrage te betalen omdat de app van Telenet niet in orde!Hoe gaat Telenet ervoor zorgen dat ik de wifibooster in mijn bezit krijg zonder een maandelijkse bijdrage te betalen?