Terug

Whirlpool 6th sense koelkast

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Whirlpool

14/11/2022

Beste. Ik heb 15 maanden geleden een Whirlpool koelkast gekocht. Vanaf het begin is er langs de achterkant water beginnen uitlopen. 2 maal is er een hersteller geweest. De rubberenband en de compressor is vervangen in de hoop dat... 10 dagen was het goed. Dan is het weer begonnen met uitlopen. Ik ben dit zo beu. Het is toch niet de bedoeling dat ik om de 10 dagen mijn koelkast naarvoor trek en het bakje leegmaak?Weet niet wat mijn recht is. Kunnen jullie mij wegwijs maken? Vriendelijke groeten

Berichten (8)

N. B.

Naar: Whirlpool

27/11/2022

Beste. Heb jullie op 14 November 2022 een klachtmail gestuurd. Kunt u hierop terugkomen aub! Groetjes Nurcan Bilici

Whirlpool

Naar: N. B.

28/11/2022

Beste,Wat zijn de klantgegevens aub?Met vriendelijke groet,Sincères salutations,ConsumentendienstService consommateursT: 02/2633333 Whirlpool Corporation WhirlpoolCorp.com www.whirlpool.bePlease consider the environment before printing this e-mailOn Mon, 28 Nov 2022 at 09:00, BE MOS Generic Mailbox

N. B.

Naar: Whirlpool

28/11/2022

Nurcan Bilici. Telefoon: 0483582901 mail: Bilicinurcan@gmail.com

Whirlpool

Naar: N. B.

02/12/2022

Beste,We hebben onderstaande melding binnen gekregen. Om het dossier goed tekunnen beoordelen hebben we meer gegevens nodig. Met het referentie en denaam van de klant kunnen we het niet bekijken.We zien graag een mailadres of service order nummer tegemoet komen.Met vriendelijke groet,WILLEMIJN VAN KESSEL/ CONSUMER CARE SUPERVISORWhirlpool BENELUX NVE-mail: consumercare_benelux@whirlpool.comwww.indesit.nl www.whirlpool.nl www.bauknecht.nl www.kitchenaid.nl ---------- Forwarded message ---------Van: BE MOS Generic Mailbox Date: di 15 nov. 2022 om 08:58Subject: Fwd: Klacht - Whirlpool 6th sense koelkast - (CPTBE01653124-50)oet -Cordialement,*Commerciele Binnendienst - **Bureau Commercial*Whirlpool Belux Nijverheidslaan 3 1853 GRIMBERGEN BELGIa‹*Kitchen* Pascale D'Haese+32 22 63 34 21 - Pascal Van Moer+32 22 63 34 22*Retail* Gracy Smet +32 22 63 33 70- Jelke Bossier +32 22 63 32 39---------- Forwarded message --------- -- *NOTICE: Whirlpool Corporation e-mail is for the designated recipient only and may contain proprietary or otherwise confidential information. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately and delete the original. Any other use or disclosure of the e-mail by you is unauthorized.*

N. B.

Naar: Whirlpool

02/12/2022

Beste. Ik heb enkel mijn verkoopbon. Daarop staat een nummer van Whirlpool. Ik bel naar die nummer en zij sturen een hersteller. Ik heb geen andere bewijs van de herstellers maar jullie kunnie dat toch vinden op nummer van de verkoopbon. Wat zij allemaal hebben gedaan van herstelling zal wel in mijn dosdier staan. Of jullie moeten de herstellers vragen voor gedetailleede info. Groetjes Nurcan Bilici

N. B.

Naar: Whirlpool

19/12/2022

Beste. Ik heb jullie voor het eerst geschreven op 14/11/22 we zijn nu al een maand verder en nog steeds heb ik heen oplossing. Waar zijn jullie op aan het wachten? Zo schandalig voor zo een groot Merk!

Whirlpool

Naar: N. B.

28/12/2022

Goedemiddagmogen we de klant benaderen en een derde maal langsgaan om def tebeoordelen?klant kan ons bellen voor een afspraak.normaal gezien moeten we driemaal de kans krijgen om een storing opgelostte krijgen.Met vriendelijke groet, Sincères salutationsAnita BOS/ CONSUMER CARE SENIOR SPECIALISTWhirlpool BENELUX NV -E-mail: consumercare_benelux@whirlpool.comwww.indesit.nl www.whirlpool.nl www.bauknecht.nl www.kitchenaid.nl Op ma 5 dec. 2022 om 08:46 schreef BE MOS Generic Mailbox Met vriendelijke groet - Cordialement , *Commerciele Binnendienst - **Bureau Commercial* Whirlpool Belux Nijverheidslaan 3 1853 GRIMBERGEN BELGIa‹ *Kitchen* Pascale D'Haese +32 22 63 34 21 - Pascal Van Moer +32 22 63 34 22 *Retail* Gracy Smet +32 22 63 33 70 - Jelke Bossier +32 22 63 32 39 ---------- Forwarded message --------- -- *NOTICE: Whirlpool Corporation e-mail is for the designated recipient only and may contain proprietary or otherwise confidential information. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately and delete the original. Any other use or disclosure of the e-mail by you is unauthorized.*

N. B.

Naar: Whirlpool

14/01/2023

Beste. Heb 17 Januari een afspraak voor herstelling. Deze zal de derde keer zijn. Hopelijk kunnen ze het probleem nu wel oplossen. Groetjes Nurcan Bilici


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform