Terug

Wettelijke garantie wordt niet gerespecteerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. W.

Naar: bol.com

30/06/2023

Geachte,Vorige jaar in juli kocht ik een telefoon/ smartphone voor mijn dochter. Hij is nog geen jaar oud en er was een probleem met kleurdoorloop in het scherm. Er is geen uitwendige schade aan het scherm... Ik bezorgde dit voor reparatie aan Bol.com. Men wil dit niet repareren of vergoeden binnen de wettelijke garantie. Ik zou hiervoor 140 Euro moeten betalen... Als ik de telefoon gewoon terug wil moet ik ook al 20 Euro betalen... Veel uitleg wordt er allemaal niet gegeven.Bol.com vindt het vooral mijn probleem... De klantendienst weigert mijn klacht te noteren en gooit gewoon de chat toe. Hier moest ik zelf maar een mail voor sturen... Ik wil een binnen de wettelijke garantie herstelde telefoon terugkrijgen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: I. W.

30/06/2023

Goedemorgen Isabel,Bedankt voor je bericht. Er wordt contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform