Ik bestelde in november 2020 een nieuwe batterij voor mijn vrouw haar elektrische fiets van Itek omdat de vorige versleten was. Nu was deze niet in voorraad in de winkel in Leopoldsburg. Dus bestelde ik er eentje via de webshop. Deze werd thuis geleverd in een kartonnen doos zonder enige info of document. Heb de batterij in de winter binnen gelegd omdat ik weet dat dit beter is voor de batterij. Daar mijn vrouw geopereerd is en niet veel heeft gereden van november tot nu is de batterij slechts een 3-tal keren opgeladen. Nu wil ik vorige week er eens mee gaan rijden en doet hij niks meer. Ik ga met de batterij naar de winkel van Itek in Leopoldsburg om eens te horen wat het probleem kan zijn. Na een halfuur te wachten in de winkel kwam de verantwoordelijke naar mij wat ik wou vragen. Ik zeg deze batterij doet niks meer. Hij bekijkt mij en zegt, ik kan niks voor u doen want is via de webshop gekocht. Ik zeg ok, dan bel ik morgen naar de webshop. Dus de dag nadien bel ik de webshop en moet ik een filmpje doorsturen van de batterij die ik insteek met de lader om een idee te geven wat het probleem kan zijn. Ik doe dit en stuur dit door, maar geen reactie na een week. Dus ik stuur nog maar eens een mail en dan verteld men mij dat de batterij waarschijnlijk diep ontladen is (wat ik niet kan weten, want er zat geen enkele info bij de batterij in de doos). Dus ik zeg dat ik vind dat het niet mijn schuld is. Zeggen ze, wij kunnen niks voor u doen. Je kan het proberen bij de winkel in Leopoldsburg. Ik zeg, denk je nu echt dat ik daar nog eens voor niks naartoe ga rijden. Ja dan stopt het hier zegt hij aan de telefoon. 575 euro heb ik betaald voor een nieuwe batterij. En een half jaar later volledig kapot. Ben er echt niet goed van! Mij zien ze daar nooit meer!