Terug

Wet van de privacy

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Proximus

11/12/2023

Beste,Sinds 18 november ben ik nieuwe klant bij Proximus geworden en zijn jullie er in geslaagd mij onder een bestaande klant haar klantennummer te linken. Sinds die dag kent deze dame al mijn privégegevens zoals geboortedatum, adres, bankrekeningnummer,.. ook zie ik dezelfde gegevens van haar. Dit is duidelijk schending van de privacy. Ik heb hier voor al verschillende keren gebeld, ik ben al naar de shop gegaan, ik heb via de site geprobeerd van contact te hebben maar ik ben nog geen stap verder. Ook krijg ik nu een verhoogde rekening omwille van wederindiensttreding?! Terwijl ik geen klant was bij jullie.

Berichten (2)

L. S.

Naar: Proximus

27/12/2023

Beste,Na 16 dagen is dit probleem nog steeds niet opgelost. In totaal duurt deze miserie al 1 maand en 10 dagen. Ik kan in mijn abonnement niets wijzigen waardoor ik al met een extra kost van 50 euro zit.

Proximus

Naar: L. S.

18/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheerHierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-27-10.59.20.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005099249] Ref. [THREAD_ID:1921005099249]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform