Terug

Werkzaamheden die niet af geraken gewerkt.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: WINSOL

23/11/2022

Beste, op 25/05/2021 zijn wij akkoord gegaan met een offerte bij winsol te nossegem. Voor het plaatsen van rolluiken, ramen, deur en opzetrolluiken. We hebben met de verkoper Gert-Jan alles duidelijk besproken en al onze eisen gesteld qua materialen en kleuren. Toch is zowat alles de mist in gegaan. De ramen en voordeur waren dan wel goed geplaatst maar het is begonnen met de rolluik. De werkmannen hebben ons toen uitgelegd dat de rolluik dat mee is geleverd te dik was voor de geleiders waar ze in moeten zitten en dat ze de rolluik er toch in hebben kunnen steken maar dat we die niet konden bedienen dan. Wij hebben al een beperkte lichtinval in onze woning.. Ook was deze rolluik in het wit geleverd terwijl wij om Zwarte rolluiken hadden gevraagd. deze waren geplaatst op 21 april 2022. Het bestellen van een nieuwe rolluik zou 3 weken hebben geduurd. Na een 2 tal maanden zijn wij beginnen bellen om te horen achter nieuws maar daar konden ze nooit op die moment zelf antwoord op geven en beloofde ze steeds terug te bellen naar ons toe. Dat is nooit gebeurd en na meerdere pogingen kwamen we steeds op niets uit. We zijn ook al 2 keer naar de winkel zelf geweest en daar konden ze ons dan ook nooit verder informeren. Toch bleven wij steeds facturen ontvangen. Na een dikke 6 maanden zonder licht vooraan ons huis zijn ze toch met de juiste rolluiken aangekomen. En dan blijkt dat ze de verkeerde motoren hebben besteld. Ook vooraf heeeel duidelijk besproken omdat ikzelf Niko domotica heb geïnstalleerd, dat het normale motoren moesten zijn zonder afstandsbedieningen bij. De plaatsers van die rolluiken hebben dan wel de kabels getrokken maar ze niet aangesloten omdat ze niet wisten hoe Niko domotica werkt. Ook zijn er stoprivetten geplaatst op de onderste rolluiklat terwijl zo een rolluik vanzelf moet stoppen als hij goed zou zijn afgesteld. Dit zijn dus gaten die door de latten zijn geboord en dus ook beschadigd zijn. 1 rolluik kunnen wij momenteel bedienen maar de andere 2 niet. Dat was dan al van 29 oktober 2022 geleden. Tot vandaag 23 november hebben wij nog steeds niets gehoord van verder nieuws of oplossingen. Wij zijn radeloos en weten niet meer wat doen. Ook is er al meerdere malen om een totaalfactuur gevraagd omdat op de vooraf besproken offerte nog heel veel fouten stonden die niet van toepassing waren. Tot vandaag blijven er nog facturen aankomen die wij niet gaan betalen zolang dat wij geen totaalbedrag van gedane werken krijgen. Graag willen wij weten in wat wij verder kunnen investeren voor ons thuis en ons aankomend kindje. Wij willen dit zeer graag afronden. Ons geduld is op..

Berichten (1)

WINSOL

Naar: B. B.

01/12/2022

Beste,Graag hieronder de reactie te willen vinden die heden naar de heer Boonen werd verstuurd:Beste Boyan,Via deze mail kom ik graag even terug op uw gestuurd mail via Test Aankoop en de mail die je gestuurd hebt naar Kenny Brusselaers.In jullie ondertekende contract staat duidelijk in vermeld dat er witte rolluiken geplaatst zouden worden alsook dat de motoren van SOMFY IO motoren zouden zijn. (zie getekende contract in bijlage)Omdat er verschillende zaken zijn misgelopen wil ik jullie het volgende voorstellen:Wij komen op woensdag 6/12 in de namiddag langs om de rolluik motoren te vervangen naar SOMFY LT motoren zodat u ze kan aansluiten om uw domotica systeem.Na deze interventie zijn de contractuele verplichtingen van WINSOL volledig uitgevoerd en afgewerkt en bezien wij de werken als afgesloten.Als commerciele geste zullen wij geen meerprijs aanrekenen voor de motoren alsook het vervangen van de rolluiklamellen zullen wij volledig op ons nemen.Gelieve uw akkoord hierop te geven alsook te bevestigen dat wij woensdag 6/12 vanaf 12u mogen langskomen voor de vervanging van de rolluik motoren.Om nog even terug te komen op het financiele en je een overzicht te verschaffen betreffende je facturen volgend overzicht:Voorzetrolluiken op zonne energie: Eur 3.472,73 excl. BTW (Volledig gefactureerd en betaald)Schrijnwerk + rolluiken Eur 14.096,88 excl. BTWEur 14942,69 incl. BTW (buiten de rolluiken twv Eur 1.470,95 incl. 6% BTW) is alles gefactureerd zoals in het overzicht hier beneden is terug te vinden.Je hebt op dit moment wel nog een openstaand saldo van Eur 3.781,70 (factuurnummer 1031012) die je zou moeten betalen na voltooiing van de interventie komende woensdag.Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform