Beste, bijna een jaar proberen wij via de ombudsman Telenet te wijzen op haar verplichtingen, namelijk dure diensten leveren waarvoor wij betalen. Met Telenet is er altijd wel iets aan de hand. Regelmatige internetuitvallen enz... Wij betalen voor Safespot Pro geïnstalleerd op de router maar deze blokkeert alle interne intranet netwerktraffic tussen diverse interne wifi-devices. Al onze domotica en alle dure netwerkprinters zijn ontoegankelijk. Ook werd Safespot Guard App niet op onze smartphones. Ook hier wordt alle internetcommunicatie geblokkeerd. Beveiligingssoftware hoort altijd te werken, ook binnenshuis. De licenties Safespot quard for windows-deviced verlopen regelmatig uit zichzelf, dit zonder waarschuwing. Hierdoor wordt onze computers en smartphones kwetsbaar tegen aanvallen. Daar bovenop blokkeerde Telenet onze diensten omdat wij zogezegd niet op tijd betaald hadden. Wij hadden dan maar 2 keer dezelfde factuurbedrag betaald. Hierdoor zijn wij klanten verloren. Een Telenet winkel heeft dit recht gezet. Telenet weigert het teveel betaalde terug te storten en zet dit zomaar om naar een positief saldo. Wij pikken dit niet. Daarenboven als Telenet ons op belt durven ze dan nog ons nogal grof te zeggen dat wij hun problemen moeten oplossen en dat wij als bedrijf onwillig zijn om hun problemen op te lossen.Wij vragen dan ook aan testaankoop om in te grijpen en onze belangen te verdedigen als consument.Wij eisen dat Telenet ons niet meer factureert voor Safespot zolang het niet werkt incluis een ernstige compensatie voor de factuurproblemen