Terug

Werkwijze telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Telenet

14/09/2021

Beste, bijna een jaar proberen wij via de ombudsman Telenet te wijzen op haar verplichtingen, namelijk dure diensten leveren waarvoor wij betalen. Met Telenet is er altijd wel iets aan de hand. Regelmatige internetuitvallen enz... Wij betalen voor Safespot Pro geïnstalleerd op de router maar deze blokkeert alle interne intranet netwerktraffic tussen diverse interne wifi-devices. Al onze domotica en alle dure netwerkprinters zijn ontoegankelijk. Ook werd Safespot Guard App niet op onze smartphones. Ook hier wordt alle internetcommunicatie geblokkeerd. Beveiligingssoftware hoort altijd te werken, ook binnenshuis. De licenties Safespot quard for windows-deviced verlopen regelmatig uit zichzelf, dit zonder waarschuwing. Hierdoor wordt onze computers en smartphones kwetsbaar tegen aanvallen. Daar bovenop blokkeerde Telenet onze diensten omdat wij zogezegd niet op tijd betaald hadden. Wij hadden dan maar 2 keer dezelfde factuurbedrag betaald. Hierdoor zijn wij klanten verloren. Een Telenet winkel heeft dit recht gezet. Telenet weigert het teveel betaalde terug te storten en zet dit zomaar om naar een positief saldo. Wij pikken dit niet. Daarenboven als Telenet ons op belt durven ze dan nog ons nogal grof te zeggen dat wij hun problemen moeten oplossen en dat wij als bedrijf onwillig zijn om hun problemen op te lossen.Wij vragen dan ook aan testaankoop om in te grijpen en onze belangen te verdedigen als consument.Wij eisen dat Telenet ons niet meer factureert voor Safespot zolang het niet werkt incluis een ernstige compensatie voor de factuurproblemen

Berichten (1)

Telenet

Naar: P. C.

22/09/2021

Klantennummer: 891166682Beste, Graag verwijzen we u naar ons eerdere antwoord dat we op u op 15/09/2021 verstuurden via mail. We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd. Met vriendelijke groeten, Jurgen Telenet Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform