Terug

werking rolluik en ontbrekend profiel poort

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: WINSOL

05/12/2023

Beste,Ik heb geduld genoeg getoond. T.a.v. Testaankoop even recapituleren:13/5 bestelling poort & twee solarbox rolluiken bij Winsol Zaventem.3/10 installatie poort. Bij gebrek aan tijd zou men terugkomen voor de rolluiken en tevens een ontbrekend profiel/sluitstuk voor de poort bestellen. 24/10 installatie rolluiken. De motor van een van de luiken blijkt niet te werken de andere is na 1 keer plat (maar blijkt na 2 dagen terug opgeladen). Een van de rolluiken blijkt slecht gesloten.Contact met Winsol verloopt zeer moeizaam en interne communicatie bij Winsol blijkt zeer slecht te zijn.30/10 na een mail krijg ik een mail terug met aankondiging dat het profiel aangekondigd is maar nog niet geleverd in Zaventem en men zou komen voor de rolluiken op 6/116/11 één technicus komt kijken, maar was niet op de hoogte gebracht van het probleem ziet meteen dat hij niet op zijn eentje het rolluik van 288mm op de 1e verdieping kan demonteren maakt wel het luik beneden (slordige sluiting) in orde. Dat werkt nu normaal. Hij belooft dat ik opnieuw zal worden gecontacteerd door Winsol.13/11 nieuwe mail met vraag naar planning15/11 men laat weten dat men mij opnieuw zal contacteren als het profiel binnen in en dan meteen kijken naar het rolluik – dat ondertussen nog steeds niet werkt.5/12 nog steeds geen concrete afspraak ontvangen.Ik wens een concrete afspraak.Groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform