Terug

werking onhafhankelijk alarmsysteem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Verisure

08/11/2021

Hallo klantennummer, 11600338 sak patrick, leemkuilstraat 20 3660 opglabbeekIk heb net naar de klantendienst gebeld en die zeggen dat ik een mail moet sturen om mijn probleem op te lossen, zeer vreemd voor een klantendienstDus mijn probleem is dan ik sinds 1 november niet meer betaal voor de meldkamer Systeem is 3 jaar geleden verkocht met de belofte dat ik na 1 jaar de meldkamer kon afzeggen en dat het systeem zelfstandig kon werken, met werkende appDIKKE LEUGENS dus, want ik moest uiteindelijk 3 jaar blijven betalen en werkt de app toch niet meerEn dan kom ik er nu achter dat de eerste code die wordt gebruikt wordt gewist, de enige code die we in gebruik hadden, en de eerste badge is ook gewist, heb er hier 10 liggen en er werken er nu dus nog 3 van om het systeem te activeren of deactiveren, en we wonen hier met 5 personen, en de poetsvrouw wil ook binnen kunnenOmdat de app ook niet meer werkt kan ik ook geen nieuwe codes of badges meer toevoegen aan het systeem Dit is allemaal niet vooraf gecommuniseerd want dan had ik dit kunnen voorzien door alle badges te activeren en codes bij te zettenGraag zou ik dit zien opgelostNog een vraagje, hoe kan ik nu zien of er batterijen moeten vervangen worden Of u dit vanop afstand kan weet ik niet en anders stel ik voor dat u de app voor mij even ter beschikking steld dat ik dit allemaal even zelf kan doengroeten patrickgraag snel oplossendit is de mail die ik op 2 november heb verstuurdin de mail van de opzegging staat dat ik een code kan vragen om het systeem onafhankelijk van de alarmcentrale te laten werken, maar ze reageren niet, aan de telefoon kunnen ze zogezegd niet helpen en op mail reageren ze nietzel hun mail hieronder plakkenBeste Meneer Sak, We betreuren het dat u niet langer van onze diensten gebruik wil maken om uw veiligheid te garanderen.Hieronder vindt u belangrijke informatie betreffende de opzegging van uw contract.Wij wijzen u erop dat uw beveiligingsniveau daalt!Vanaf 31/10/2021 bent u niet meer verbonden met onze meldkamerU zult geen toegang meer hebben tot MyPages en de Verisure ApplicatieU zult bij gevaar of nood zelf de hulpdiensten moeten contacterenU zult geen gebruik meer kunnen maken van onze domotica (SmartCam, SmartPlug,…)Zoals vermeld in de algemene voorwaarden zullen de activatiecodes worden gewist of wordt een lokale code beschikbaar gesteldPraktisch adviesVergeet niet uw Verisure stickers en bewegwijzering te verwijderen.Als u besluit te annuleren, zullen de gegevens van ons bewakingscentrum niet langer op uw bewegwijzering verschijnen.Zodra u geen gebruik meer maakt van onze diensten, bent u wettelijk verplicht uw offline systeem te registreren op de website www.policeonweb.be.Wij herinneren u eraan dat het klantnummer in uw bezit u nog steeds recht geeft op voordelige voorwaarden indien u uw systeem reactiveert. Wij staan tot uw beschikking om onze aanbiedingen en veiligheidsoplossingen aan uw behoeften aan te passen.Beëindiging van uw bewakingscontractIn antwoord op uw verzoek om uw contract voor installatie te beëindigen 320132526 en zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, zal uw contract eindigen op 1/11/2021.Dank u voor uw tijd en vertrouwen in de afgelopen jaren.Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op via e-mail op loyalty@verisure.be. Wij zullen u graag van dienst zijn.Hoogachtend, GeorgeTeam Verisure Securitas Direct S.A./N.V.Raketstraat 66 / Rue de la Fusée 66, 1130 Brussels - Belgiumverisure.beLicense number 16.1025.11 and 20.1325.0

Berichten (2)

Verisure

Naar: P. S.

08/11/2021

Chère, Cher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception et nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 18h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages.

Verisure

Naar: P. S.

15/11/2021

Chère, Cher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception et nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 18h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform