Beste,Sinds verschillende jaren hadden wij in volvertrouwen een volledige alarm installatie aangekocht en laten plaatsen door Verisure. Maar de buiten camera aan de voorkant van het huis werkt niet naar behoren, de laatste maanden zijn hier al meer techniekers langs geweest dat je op 1 hand niet kan tellen. We hebben ook een klachten mail gestuurd maar krijgen daar geen gehoor voor. Als men telefonisch een klacht neer legt dan krijgen we altijd het zelfde antwoord we zullen een technieker sturen, er was zelf iemand die zei de camera’s zijn geen bewakingscamera’s wij hebben daar op geantwoord dan hadden jullie die ook aan ons niet moeten verkopen. Maandelijks betalen we 76,77€ en vanaf januari 2024 moeten we 81€ gaan betalen zonder enige melding ervan. Voor ons is het meer dan genoeg geweest en willen dan ook het contract van 1 januari 2024 stopzetten omwille van niet naar behoren werken van de camera maar er wel moeten voor betalen. De domiciliëring hebben we sinds vandaag stop gezet. Afwachtend op een eerlijk antwoord,Mvg P M