Terug

werking betalende app

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: De Morgen

20/07/2023

wij hebben een abonnement op De Morgen 5print en digitaal). Sinds een tweetal weken stellen wij echter vast dat het niet meer mogelijk is om artikels te lezen via de app. Wij hebben dit ok al tweemaal gemeld via het contactformulier en ook per mail via info@demorgen.be. Wij hebben echter nog steeds geen antwoord mogen ontvangen. Nochthans is dit een betalend abonnement en wij hadden graag zo snel mogelijk een reactie, een oplossing en een compensatie voor de periode waar het niet mogelijk was om de app te gebruiken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform