Dag mevrouw,Dag mijnheer,Ik heb al verschillende keren aan de klant gevraagd om Proximus te contacteren.De klant belt echter niet terug.Vermits ik ook geen emailadres heb, kan ik de klant ook geen oplossing via deze weg aanbieden.De klant moet contact opnemen met haar verzekering. En deze zal dan contact opnemen met Proximus.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192946450912]