beste,ik was eerst niet van plan om een klacht in te dienen, maar gezien ik door de geleden onnodige stress hierdoor medische problemen ondervindt om mijn thuis te kunnen blijven houden zoals ik dit wens, heb ik dus besloten om mijn verhaal ook toe te voegen.ik ben ten eerste al jaren een super tevreden telenet klant en dit ook zo vermeld tijdens de prospectie voor de aanleg en uitrol van fiber hier in aartselaar. enkel door het argument van hun dat het gratis is het aanleggen en dat ik niet verplicht was om een contract aan te gaan voor het gebruik ervan en dat het er dan al aanwezig is voor de eigenaars na mij, ben ik akkoord gegaan.toen ik de tekening aankreeg met mijn handtekening aanwezig dat ik reeds akkoord was voor de wijze van aanleg, terwijl er telefonisch akkoord was met de helpdesk dat dit eerst zou besproken worden, heb ik deze opdracht geannuleerd.om een lang verhaal kort te maken, heb ik uiteindelijk toe gegeven om de fiber toch te laten leggen, na veelvuldig aandringen en bezoeken in mijn privé zoals de garage en badkamer oa omdat ik vond dat de kost voor mijn gemeente benut zou zijn, desondanks de aannemer beweerde dat het gratis is...ik heb uiteindelijk het crisisteam moeten oproepen omdat ik geïntimideerd werd door deze werkmannen en verwijzing naar mijn drinken, wat dit er ook mee te maken heeft?esthetisch gezien ligt dus de kabel in een goot waar ik mijn bloemen plant. ik ben dit jaar toch begonnen met de stenen en nieuwe grond en 1jarige bloemen te planten, zoals ik dit wens, op mijn knieën en volgens de medische mogelijkheid die ik momenteel heb.ook wens ik te vermelden dat wanneer ik behulpzaam wilde zijn om hun een ladder te geven, gezien hij op een ton stond en ik op dat moment in mijn blote armen was, de opmerking hoorde van zijn collega tegen hem je hebt touch.ik ben een alleenstaande vrouw en wens zeker met respect behandeld te worden gezien ik ook hun met respect had behandeld totdat ik door het beschreven op mijn strepen heb gestaan en uiteindelijk hun verantwoordelijke is langsgekomen zodat de werken afgehandeld zouden zijn.ik begrijp nog steeds niet waarom het esthetische geprimeerd heeft boven het functionele, gezien mijn telenet in de living ligt en de kabel zonder dit voorval tussen beiden garages via de oprit had gelegd kunnen worden. nu dient er nog een kabel getrokken te worden vanaf de zijmuur naar deze beschreven locatie wanneer de volgende eigenaar of de bovenbuur wenst aangesloten te worden bij een provider, wie zal dat betalen?fijne dag en vriendelijke groeten,nancy annys