Terug

Werkblad van de keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: IXINA BELGIUM

23/07/2020

Beste,Ik heb de keuken besteld bij IXINA OUDENAARDE.Als de offerte van de keuken en tekening van de keuken werd getoond, heb ik aan de verkoopster gesmeekt de keuken gaat toch geplaatst worden zoals hier getoond.(Daar de keuken volledig moest betaald worden)Waarop ze een bevestigend antwoord gaf, en indien er problemen zouden zijn, deze zeker zouden worden opgelost.Ik had een grijs werkblad besteld met witte stipjes, zoals mij getoond op een staal.Als het werkblad wordt geplaatst verschiet ik me dood, er is over van het werkblad een witte lijn (zoals een breuk), maarHet is een nerf.1. Ik ga direct naar IXINA OUDENAARDE met foto’s v/h werk- Blad. De verantwoordelijke v/d winkel denkt zelfs dat er schade aan het blad is, en zegt tegen de verkoopster dat ze iemand moet bellen, om dit op te lossen.Ze gaan me terug bellen.2. Ik word opgebeld door vertegenwoordiger van CONSENTINO De firma v/d steen. Hij vraagt of het waar is dat ik de steen niet mooi vind, en daar Een drama overmaak. Ik antwoord dat ik een grijze steen met witte stippen heb Gekozen, en geen met een witte lijn v/d ene kant naar de Andere. Hij vraagt me waarom ik niet naar de firma gekomen ben omTe kiezen, waarop ik zeg dat IXINA me dat niet heeft voorgesteld. (En ik heb ook nooit gedacht dat er een probleem zou zijn.)Ik vernoem dat de verkoopster van IXINA dat toch had mogen zeggen dat er nerven in de steen lopen. En dat ik dan deze steen nooit zou gekozen hebben.Waarop hij antwoord dat de verkoopsters dat al niet kunnenWeten, MAAR WEL : dat ik als basiskennis moet weten dat blauwsteen nerven heeft (wat totaal niks met mijn probleem Te maken heeft).Dan laat hij weten dat ik de steen zelf daar mag gaan kiezen- 30% v/d prijs, maar wel de werkuren moet betalenDaar het een heftig gesprek is, vernoemd hij dat het telefoon-Gesprek wordt opgenomen, waarop ik zeg daar geen probleemMee heb.De volgende dag ga ik naar IXINA OUDENAARDE waar deVerkoopster op de hoogte is van het voorstel v/d vertegenwoor-Diner. En dat dit voorstel het enige is wat ze kan doen.3. Ik bel de klachtenbemiddeling van IXINA Brussel 023338794Waar ik mijn verhaal doe. De Mevrouw aan de lijn heeft meVolledig gelijk en zegt dat kan niet als je een grijze steenMet stippen kiest is het geen met een lijn in.Ze maakt een dossier op met erf IXBE97006767.En belooft dat ik binnen de 4 werkdagen een antwoord zal krij-Gen. Maar ik hoor niks, ik bel zelf nog 3 x terug, tot dat we12 dagen verder zijn en ik een Mijnheer in opleiding aan deLijn krijg. Die zegt dat hij mijn mails gezien heeft, maar datDe klachtendient mij niet kan helpen, dat ze de IXINA winkelsNiks kunnen opleggen. En dat ik maar terug naar de winkelMoet gaan om mijn probleem op te lossen.1. Steen met nerven is nooit gekozen, en nooit getoond. (Wel nadien toen ik na het melden ervan, ze opzoekwerk Op internet gedaan hebben.2. Ook heb ik een mail aan de verkoopster waarop ik zeg Dat er geen groeven in mogen zijn.3. Op de gemaakte tekening van IXINA staan geen nerven, En is ook NIET getoond op staal.4. Indien problemen zou IXINA het oplossen, maar dat doet Men niet, wel voorstel voor een andere steen dat ik zelf Mag betalen -30 %5. De klachtenbemiddelaar IXINA BRUSSEL houdt me 12 dagen aan het lijntje, geven me eerst gelijk, om daarna Te zeggen dat ze niks kunnen doen. Dat ik het zelf moet oplossen met de winkel.Toch hoop ik dat er een gunstig antwoord komt.

Berichten (2)

IXINA BELGIUM

Naar: N. V.

24/07/2020

Beste Mevrouw Vande Putte,Wij bevestigen uw klacht via Test Aankoop goed ontvangen te hebben.Deze werd overgemaakt aan onze collega's van de IXINA-winkel Oudenaarde.Zij zullen het nodige doen om uw vragen zo spoedig mogelijk te bantwoorden.Met vriendelijke groeten,BrunoHet IXINA Team

IXINA BELGIUM

Naar: N. V.

24/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform