Terug

werkblad keukeneiland

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

21/09/2023

Goedendag , ze hebben al 5 keer het werkblad van mijn keukeneiland komen vervangen en 5 keer was het werkblad beschadigd. Blijkbaar slagen jullie er niet in een correct werkblad te bekomen. Waarom word er in het magazijn niet gecontroleerd of het werkblad intact is voordat jullie mij contacteren. Heb al 5 keer verlof moeten nemen voor niets.Ik zou graag hebben dat dat na een jaar wel is in orde komt.Bij de plaatsing hadden ze ook de verkeerde sledes bij voor een schuif. Ook hier slagen ze in 5 keer de verkeerde mee te nemen zodat de schuif na 1 jaar nog altijd niet gebruikt kan worden. Dit getuigd van weinig kunde.Ook dit zouden we graag verholpen zien.Je moet wel eerst de hele factuur betalen voor ze komen plaatsen met het gevolg dat het nu niet zo nauw komt wanneer het in orde komt blijkbaar , jullie hebben jullie factuur ontvangen. Ik heb niets achter handen zodat jullie er wat spoed en moeite voor doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform