Terug

Werf-slechte klantenservice

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Proximus

10/09/2024

De klinkers die erin zijn gelegd zijn beginnen doorzakken, deze liggen op verschillende hoogtes en los waardoor dit een gevaar vormt voor groepen fietsers die hierover moeten fietsen. Volgende week begint het schooljaar terug en zullen hier grote groepen schoolgaande jeugd over moeten gaan. We hebben deze problematiek ruimschoots een maand geleden al gemeld en hier is nog steeds niets aan gedaan. Eveneens is er een stapel asfalt op onze oprit gedumpt en nog steeds niet opgeruimd. Dit dossier dateert al van begin juli en mist enige medewerking van jullie kant alhoewel jullie op verschillende fronten in fout waren: - wij zijn niet op voorhand ingelicht van de werken op de moment van aanvang foutieve informatie verstrekt. - tijdens de werken geen correcte aanduiding aangebracht op de weg, enkel op het fietspad - slijpschijf gebruikt op minder dan 1m van onze auto's zonder bescherming of verwittiging - de oprit geblokkeerd achtergelaten, auto's konden de oprit niet verlaten of betreden (auto's zijn zo smal niet meer als vroeger) - Blokkade van het fietspad resulteerde in fietsers die over onze oprit reden wegens geen correcte borden aangebracht, wat zorgde voor gevaarlijke situaties - na verschillende telefoontjes hier niks aan doen tot we politie hebben verwittigd - voorliegen aan telefoon en niks in het dossier schrijven, meermalig gebeurd met mannelijke klantenservice opnemers. - klacht zomaar afsluiten en bij volgende telefoons doen alsof deze wel nog opperatief is, foto's laten versturen via mail maar niks mee doen. Hierbij vragen wij dan ook dat dit dringend wordt aangepakt en dat wij ditmaal ook worden ingelicht van de opvulwerken zodat wij niet terug worden geblokkeerd. Verondschuldiging en compensatie voor het leed en onrespect in deze zaak.

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. B.

18/09/2024

Beste,Wij hebben geen contactgegevens kunnen terugvinden, klant is geen bestaande klant onder die naam bij Proximus,Het lopende dossier werd aangevuld :Het gaat over asfalt - hiervoor zijn we afhankelijk van de materiaalcentrales en de weersomstandigheden. De signalisatie zou wel aanwezig zijn.Voor meer informatie kunt u telefonisch contact met ons opnemen op het nummer 080014552 tussen 8 uur en 16:30 uur of per e-mail op infra@proximus.com, gelieve dan ons ook uw dossier nummer te geven.Met vriendelijke groeten,Helpdesk WervenMvgElkeConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-09-10-10.30.28.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921011851052]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform