Beste, mijn vader werd telefonisch gecontacteerd met de vraag naar mijn moeder. Ze hadden hun gegevens verkregen via een enquete. Nu vroegen ze aan mijn vader of hij geinteresseerd was in een gratis welkomstpakket, waarbij hij kon kiezen uit 3 gratis dingen. Hij ging voor de kookboeken, zonder er verder over na te denken. Kort daarna ontvangen we een email met bevestiging van onze bestelling. Daar stonden opeens kosten op vermeld. Hiermee niet akkoord gaande, nam ik contact op met de klantendienst om dit pakket te laten annuleren wegens valse informatie. Daar konden ze mij pas helpen met annuleren als ik een klantnummer had. En hier komt het probleem, ik kreeg pas toegang tot het klantnummer bij mijn welkomstpakket. Dit zou op de factuur staan. Hier totaal niet met akkoord gaande vroeg ik om dit pakket op te zeggen omdat ik uitdrukkelijk had vermeld geen kosten te maken. Daarbij zeiden ze via de klantendienst dat ze niks konden annuleren, maar ik het pakket in ontvangst zou moeten nemen en het dan terugsturen. Dit zijn maffioze praktijken. Er is nergens een overeenkomst gesloten om kosten in te brengen, en al zeker niet bij een gratis welkomstgeschenk. Kort samengevat, ik kan een bestelling niet annuleren omdat ik geen klantennummer heb, en die klantnummer zit bij mijn eerste bestelling. Waardoor ik dus toch zou moeten betalen. Ik wil hier vanaf en al zeker niet in kosten gebracht worden. Dit is ook gemeld bij de lokale politie en bij FOD Economie. Graag zie ik dit opgelost voor ik verdere stappen onderneem.