Terug

Welkomstgift

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Testaankoop

19/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik heb een aantal weken geleden een account bij jullie opgestart en zou hiervoor een welkomstgift mogen kiezen. Ik stel echter vast dat ik nog niets van jullie of Gift'In heb vernomen ivbm dit geschenk. Ik heb net een account bij Gift'In aangemaakt en volgens mijn profiel heb ik nog geen punten om een geschenk te kiezen, ondanks dat ik al een account en abonnement (waarvoor ik reeds de betaling van 2 EUR heb verricht) bij jullie heb. Wanneer zou ik de nodige punten krijgen om mijn gift te kunnen bestellen bij Gift'In en moet ik hiervoor zelf nog stappen ondernemen? Alvast bedankt voor jullie hulp. Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. M.

21/06/2024

Beste Abonnee,Mijnheer Mombaerts,Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op desite van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief.Je welkomstbrief kan je terugvinden op onze website test-aankoop.be in je persoonlijke ruimte: ‘Mijn persoonlijke ruimte - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - download de pdf. Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummerhiervoor in op de webpagina giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie.De 80 punten van je voucher worden dan ongeveer 3 weken na de ontvangst van de 2€ voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Wij hebben dit op 18 juni 2024 gevraagd aan je bank. Van zodra je punten actief staan, krijg je hiervan een mail ter bevestiging van onze partner.Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur ons een mailtje viahet contactformulier op de site. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform