Terug

welkomstgeschenk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Testaankoop

17/01/2024

HalloIk heb mij aangesloten bij testaankoop op 14/11/2023Ondanks alle mooie beloftes heb ik nog steeds geen welkomstgeschenk of mail waar ik een keuze en of bestelling kan doen de eerste betaling was op 05 Dec Ik heb een mail gestuurd op 21/11 - 29/12 en 16/01/2024 zie hieronder 16/01Hallo ik heb nog steeds geen mail ontvangende eerste betaling is gebeurd op 05 Decdit lijkt steeds meer op praktijken die jullie zouden moeten bestrijden als consumentenorganisatie in plaats van deze te gebruikenVan: f V Verzonden: vrijdag 29 december 2023 10:52Aan: Testaankoop [contact@info.testaankoop.be]Onderwerp: Re: Inbound Webform : Sector:admin Nature:None Hallo ik heb nog steeds geen mail ontvangendit lijkt steeds meer op praktijken die jullie zouden moeten bestrijden als consumentenorganisatie in plaats van deze te gebruikenVerzonden vanuit OutlookVan: Testaankoop [contact@info.testaankoop.be]Verzonden: dinsdag 21 november 2023 10:33Aan: FVOnderwerp: Inbound Webform : Sector:admin Nature:None TestaankoopLogo200x65 Dossiernummer: Brussel, 21/11/2023Beste heer VBedankt voor uw mail.Het welkomstgeschenk vertrekt in de zes weken die volgen na de ontvangst van je eerste betaling.Onmiddellijk na ontvangst wordt er, via een geïnformatiseerd systeem, de opdracht gegeven om per mail een unieke code te versturen zodanig u online op Gift’in uw welkomstgeschenk zelf kan kiezen.Je kan de status van je geschenk opvolgen via je account op onze website www.test-aankoop.be.De verzenddatum van je geschenk zal verschijnen onder je account op onze website van zodra deze datum gekend is.Voor de verdere afhandelingen van uw welkomstgeschenk gelieve contact op te nemen met Giftin op het volgende telefoonnummer: 078/25 10 05 of per mail: contact@giftin.beGelieve uw abonneenummer, naam en voornaam evenals uw mailadres mee te delen.Wij wensen u hiervan een goede ontvangst.Mocht je hierover vragen hebben, twijfel dan niet om ons hierover te contacteren op het nummer 02/5423200.Wij helpen je graag verder.Steeds tot uw dienst Abonnementendienst ref:!00D3X01tm5n.!500MI0CJ5TR:refIk vind dit praktijken om je langer aan het lijntje te houden Het geschenk mag in mijn ogen de foute reden zijn om lid te worden Ik had een een googlechrome nodig om mijn tv abonnement te kunnen opzeggenIk vond dit de ideale gelegenheid om deze te combineren met het lidmaatschap van een organisatie ter bescherming van de consument Het gevolg ik betaal 2 maanden later niet enkel mijn tv-abonnement maar ook een testaankoopabonnement Dit zijn praktijken die mijn geloof in jullie organisatie compleet ondermijnen en ik zal alles in het werk stellen om dit aan de kaak te stellen Begin eens met jullie eigen praktijken consumentencorrect te maken voor je het vertrouwen van de consumenten te vragen Ik vraag dan ook de volledige terugbetaling van alle stortingen naar testaankoop, de organisatie waar ik alle vertrouwen in kwijt ben, en alsnog de levering van de google chromecast als schadevergoeding

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: F. V.

17/01/2024

Geachte heer Vanherpe,Beste abonnee,Wij hebben je bericht goed ontvangen.Alle communicatie over je welkomstgeschenk werd door onze partner Gift'in verstuurd naar het adres de-swa@live.be.Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op de site van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief. De welkomstbrief zelf kan je terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze pagina testaankoop.beEnkele dagen nadat je je abonnement geactiveerd hebt kreeg je ook een mail van onze partner via dewelke je je kan registreren op hun site.Omdat je aangeeft deze mail niet ontvangen te hebben - Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul hiervoor je abonneenummer in op giftin.be, klik nadien op "Aanmelden" en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie.Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner een mailtje waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden.Het spijt ons te lezen dat ons aanbod niet beantwoord aan je verwachtingen.Jammer genoeg, kunnen wij geen positief gevolg geven aan je vraag om je abonnementsbijdragen terug te storten.Als je dit wenst, kan je het abonnement wel laten stoppen. De stopzetting kan worden doorgegeven via onze contactpagina test-aankoop.be/contact/contacteer-ons, via een eenvoudige brief of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 028923700.We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur ons een mailtje naar het adres contact@giftin.beMet vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

F. V.

Naar: Testaankoop

17/01/2024

De welkomstbrief is toegekomen onder "testachats" alle andere onder "testaankoop" bijzonder verwarrend!!!Ik heb met mijn lidnummer ingelogd bij Gift'in maar ontvang geen mail ook niet bij ongewenste mailDeze procedure is verwarrend, omslachtig en werkt bovendien blijkbaar nietIk heb twee klachten ingediend en moet blijkbaar jullie aanklagen om een duidelijk antwoord te krijgen ondertussen is het probleem nog niet opgelost, hang ik aan mijn abonnement vast en moet je maar een 078 nummer bellen Van klantonvriendelijkheid gesproken!!!!!dit zijn praktijken die je als consumentenorganisatie moet bestrijden en niet gebruiken Ik vraag dan ook heel duidelijk dat jullie dit eindelijk in orde brengen in plaats van dit te af te schuiven op de klant Tevens vraag ik de terug betaling van mijn abonnementsgelden als schadevergoeding

Testaankoop

Naar: F. V.

18/01/2024

Geachte heer Vanherpe,Beste abonnee,Wij hebben je bericht overgemaakt aan de klantendienst van onze partner Gift'in en hebben hen gevraagd om je hierover zo snel mogelijk te contacteren.Jammer genoeg, kunnen wij geen positief gevolg geven aan je vraag om je abonnementsbijdragen terug te storten.Als je dit wenst, kan je het abonnement wel laten stoppen.De stopzetting kan worden doorgegeven via onze contactpagina test-aankoop.be/contact/contacteer-ons, via een eenvoudige brief of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 028923700.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform