Terug

Welkomstgeschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

D. D.

Naar: Testaankoop

28/07/2025

Op 28 mei 2025 besliste ik lid te worden van testaankoop. Het abonnement gaat in vanaf juni en wordt per domiciliëring betaald. Over het beloofde welkomstgeschenk echter, een airfryer, wordt met geen woord meer gerept. Wat ik ook probeer, "Laatste stap; bevestig je registratie" ik kom steevast op een blanco pagina terecht met de naam bespoke.test-aankoop.be. Als kind viel test-aankoop bij ons in de bus en dat is zo gebleven tot mijn ouders er niet meer waren. Uw blad werd ernstig genomen, objectief en kritisch. Tegenover derden en meer partijen dan toch. Maar hoe kritisch bekijkt u zichzelf? Eenmaal lid geworden is de toets "welkomstgeschenk" verdwenen. Magie? Bedrog? Met vriendelijke groeten, Dominique De Vogelaere

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: D. D.

29/07/2025

Beste Abonnee, Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Als welkomstgeschenk ontving u van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee u op de website van onze partner een geschenk kunt kiezen. U vindt deze voucher en de link naar de website in de welkomstbrief. De bevestiginsgbrief van deze inschrijving kan u raadplegen via onze website, in uw persoonlijke ruimte: ‘Mijn account’ → ‘Zie mijn overzicht’ → ‘Mijn persoonlijke gegevens’ → ‘Mijn abonnement’ → ‘Welkomstbrief’ → download de PDF. Daarnaast krijg je enkele dagen na de activatie van je abonnement ook een e-mail van onze partner om je te registreren. Vind je deze mail niet meteen terug? Kijk dan zeker ook in je spam-, ongewenste of reclame-map. We merken dat u uw airfryer nog niet heeft besteld via het platform met de 80 punten die u hiervoor van ons kreeg. Vul uw abonneenummerhiervoor in op de webpagina giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens uw account aangemaakt is krijgt u van onze partner een mail waarin ze bevestigen dat uw punten geactiveerd werden. Mocht u hierbij hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantendienst van onze partner. U kan hen bereiken op 078251005 of via het mailadres contact@giftin.be. Wij hopen u hiermee te hebben geïnformeerd. Twijfel niet om te contacteren op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

D. D.

Naar: Testaankoop

06/08/2025

Welkomstgeschenk. Volgens My Good Deals heb ik 0 punten. Ik deed precies wat u me aanraadde. Kunt u me helpen aub

Testaankoop

Naar: D. D.

11/08/2025

Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u uw cadeau nog niet heeft ontvangen. Ik raad u aan contact op te nemen met onze abonnementsdienst via het nummer 025423200, zodat mijn collega’s samen met u kunnen nagaan waarom u het nog niet heeft ontvangen. Klachten dienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform