Terug

Welkomstgeschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Testaankoop

05/01/2025

Korte beschrijving van uw probleem Ik heb nog steeds geen optie ontvangen om mijn welkomstgeschenk te krijgen dit is niet oké als klanten organisatie

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: S. C.

08/01/2025

Geachte heer, Wij hebben je verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet Abonnementendienst.

Testaankoop

Naar: S. C.

09/01/2025

Beste abonnee, Als welkomstgeschenk ontving je een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je een cadeau kunt kiezen op de website van onze partner. Bij nazicht hebben we vastgesteld dat deze punten op 13 december werden geactiveerd en dat je op 06 januari een smartwatch hebt besteld. Voor dit geschenk geldt een leveringstermijn van ongeveer 3 weken. We hopen dat je je smartwatch binnenkort in goede orde zult ontvangen en wensen je er alvast veel plezier mee! Met vriendelijke groeten, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform