Terug

Welkomstgeschenk nog niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. S.

Naar: Testaankoop

13/03/2025

Hallo, ik ben reeds meer dan 1 jaar lid en heb nog geen welkomstgeschenk mogen kiezen. Ik heb reeds daarvoor 2x contact opgenomen met jullie??? Er kwam een mail en link terug in het frans, ik ben nederlanfstalig. Indien er niets concreets nu uit de bus komt zeg ik mijn abonnement op. Deze maand is er ook meer dan 25 euro van mijn rekening gehaald. ??? Normaal 11 ,...Gelieve dit direct recht te zetten. Gelieve telefonisch contact op te nemen na 15 uur op mijn mobiel nummer. Hoogachtend Wim Severijns

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: W. S.

13/03/2025

Beste Abonnee, Na controle zien we dat je in februari 2024 bent ingeschreven voor een promotie met een proefperiode van twee maanden, gevolgd door een kortingsperiode van tien maanden. Hierdoor betaalde je maandelijks €11,98 in plaats van het normale tarief van €24,66 per maand. Na het eerste abonnementsjaar werd je maandelijkse bijdrage, zoals voorzien in het aanbod, automatisch aangepast naar het standaardtarief. Bij je inschrijving ontving je van ons een bevestigingsbrief met een gedetailleerd overzicht van de abonnementsvoorwaarden en tarieven. Je welkomstbrief kan je terugvinden op onze website test-aankoop.be in je persoonlijke ruimte: ‘Mijn account - Zie mijn overzicht - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - download de pdf. Als welkomstgeschenk kreeg je ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op de site van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief. Daarnaast heb je enkele dagen na de activatie van je abonnement ook een e-mail van onze partner ontvangen om je te registreren. Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummer hiervoor in op giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner een mail waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden. Wij hopen je hiermee te hebben geïnformeerd. Twijfel niet om ons te contacteren op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform