Terug

Welkomstgeschenk niet gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Testaankoop

06/02/2025

Beste In heb mij bewust geabonneerd bij testaankoop voor een welkomstgeschenk welkomstgeschenk te kunnen ontvangen maar is al elke keer geannuleerd door jullie. Er word wel iedere keer €11,99 afgetrokken van men rekening als ik geen welkomstgeschenk krijg mag je mijn abonnement stopzetten

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: E. M.

06/02/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op de site van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief. We merkten dat je je geschenk nog niet besteld hebt op dat platform met de 80 punten die je daarvoor van ons kreeg. Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummer hiervoor in op de webpagina giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner een mailtje waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur een mailtje via het contactformulier op de site giftin.be. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform